O reklamie

Raport #PoStronieKobiet: 80% kobiet spotyka się z dyskryminacją w branży marketingowej

Premiera 100-stronicowego raportu jeszcze w kwietniu br.

Mariusz Urbańczyk zastępuje Kacpra Sawickiego jako CEO Papaya Films

Pozostałe funkcje w zespole zarządzającym pełnią Iwona Mnich jako head of production oraz Justyna Górniak jako chief people & sustainability officer.

Jan Frycz ambasadorem Lodów Jak Dawniej

Za kreację spotu odpowiada agencja Film Grupa, obsługą digital zajmuje się SMI Agency.

Jan Mirosław i Inez Kujda otworzyli agencję Pomysły

Chcemy pracować dla klientów nieusatysfakcjonowanych obecną ofertą rynku, który skoncentrował się na oferowaniu dużej ilości serwisu i małej ilości pomysłów - wyjaśnia Jan Mirosław, były deputy creative director DDB Warszawa, który przez ostatnie lata odpowiadał za kreację dla McDonald's.

Magdalena Łukasiuk odchodzi ze 180heartbeats Jung v. Matt

W agencji pracowała ponad cztery lata jako head of PR.

Wartość rynku reklamowego online osiągnęła ponad 6,2 mld zł

Był to trzeci pod względem tempa rozwojowego wynik w historii od 2007 r.

Tier Mobility rusza z kampanią edukacyjną dla użytkowników e-hulajnóg

Ogólnoeuropejska kampania będzie prowadzona w Polsce pod hasłem "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier".

BMW zaprasza na "kreatywne jazdy" [wideo]

Za koncept i realizację kampanii promocyjnej odpowiada Change Serviceplan (Group One).

Piotr Michalak i Daniel Koszuk zakładają Patoagencję

Agencja ma się specjalizować w digital marketingu oraz e-commerce.

Jagoda Prętnicka-Markiewicz brand communication directorem w 180heartbeats + Jung v. Matt

Przez ostatnie dwa lata pracowała na stanowisku head of communications w holdingu Brand New Galaxy.