O reklamie

Monika Jabłońska w Papaya Films, pokieruje Papaya Roster

Z branżą kreacji, komunikacji, reklamy i produkcji związana jest od 25 lat.

Katy Perry w kampanii Pyszne.pl “Czy ktoś powiedział"

To nowa, globalna odsłona kampanii Just Eat Takeaway.com, właściciela Pyszne.pl "Did Somebody Say".

Nowa kampania telewizyjna leku Venescin Forte

Optima Marketing Group odpowiada za kreację kampanii.

Bank Millennium promuje się jako mecenas 19. MDAG

Bank zaprasza na 19. edycję festiwalu filmów dokumentalnych Millennium Docs Against Gravity, zarazem promując siebie jako mecenasa tego wydarzenia oraz instytucję dbającą o środowisko, kulturę i lokalne społeczności.

OSOM Studios nie tylko z nazwy

Z Julią Konopką i Bartkiem Walczukiem rozmawiamy o pracy w agencji, klientach, briefach i Osom Studios.

#jestOH! - ruszyła kampania lodów E.Wedel

Kampanię przygotowały agencje: Przestrzeń, GoldenSubmarine, Zenith i Walk PR.

Bardzo mocne uderzenie reklamowe Playa

Z okazji połączenia z UPC operator przygotował największą kampanię reklamową od dekady.

Nowa europejska sieć agencji zaczyna od dużego zamówienia z Unii Europejskiej

Community for Europe EEIG (C4E) to nowa europejska sieć agencji reklamowych, która została powołana w Brukseli. Jednym z 10 założycieli jest agencja Advertiva.

Transformacja cyfrowa? Już to robimy

O różnicach między światem IT a branżą reklamową, o boomie cyfryzacyjnym i starcie nowej spółki Moonsteps mówi Rafał Kupidura, CEO IF Nation Group.

Generacja Z wkracza do branży kreatywnej

O tym, jak kreatywne Zetki odnalazły się w pracy na początku ich kariery zawodowej opowiada raport "Pragmatyczni idealiści, czyli Generacja Z w branży kreatywnej", który powstał na podstawie badania przeprowadzonego na zlecenie Papaya Films.