O reklamie

Polska Akcja Humanitarna z kampanią "Twoja pomoc się liczy"

W kampanii pro bono zaprojektowanej i przeprowadzonej przez Albedo Marketing PAH pokaże bardzo konkretnie, na co przeznacza środki wpłacane na rzecz ofiar wojny w Ukrainie.

Electrolux z kampanią "Wszystkie dzieciaki są równie dobre" [wideo]

Za pomysł kampanii odpowiada Cut The Mustard.

Klarna z pierwszą polską kampanią telewizyjną [wideo]

Celem jest przybliżenie polskim konsumentom marki Klarna oraz oferowanego produktu “Zapłać za 30 dni", a także edukacja klientów w zakresie korzystania z płatności odroczonych i ich zalet.

"Don’t Just Book It, Thomas Cook It" - przekonuje w kampanii McCann Birmingham

Kampania brytyjskiego biura podróży obejmuje telewizję, radio i media cyfrowe.

Cannes Lions: Gong, Publicis, Papaya Films, VMLY&R, MSL i Wavemaker z Lwami

Na LinkedIn i Facebooku "Media Marketing Polska" można śledzić relację z festiwalu Cannes Lions, którą prowadzą Bartosz Jeglejewski i Tomek Ziemiański z Publicis Worldwide Poland.

Cannes Lions: VMLY&R z brązową statuetką

Agencja znalazła się również wśród nowo ogłoszonych nominowanych.

Zwycięzcy Papaya Young Creators 2022 wyłonieni

Jury tegorocznej edycji przyznało 10 nagród, 1 wyróżnienie oraz 4 nagrody specjalne.

Otomoto z kolejną odsłoną cyklu "Prawdziwe historie"

Z okazji Dnia Ojca 23 czerwca w cyklu pojawiła się nowa opowieść, której bohaterami są Toyota 4-Runner, Zbigniew Lech - trzykrotny drużynowy mistrz Polski w żużlu i wicemistrz Polski w wyścigach motocyklowych enduro w klasie Masters oraz jego syn Filip.

Aktywiści z branży chcą walczyć z "patologicznymi przetargami", publikują listę klientów

Uruchomili ankietę, którą można anonimowo wypełnić. Dzięki niej chcą zbierać informacje o klientach, którym "należy się odwet".

IKEA zachęca w kampanii, by odkrywać dom na nowo

Kampania jest obecna w mediach do końca czerwca, a materiały z historiami z domów można oglądać na kanale YouTube IKEA Polska.