Neutralność marek zaczyna oznaczać nijakość
Dziś neutralność marek oznacza ich nijakość. Im szybciej marki staną się bardziej ludzkie, czyli podejmą konkretne działania po stronie wartości, które wyznają, tym szybciej wygrają. Oto przegląd najciekawszych kampanii z tegorocznego konkursu D&AD.
Papaya Films: wartość sprzedaży w 2021 r. wyniosła 133 mln zł
Wzrost kosztów o 37% (z nieco ponad 92 mln w roku 2020 do ponad 126 mln w roku 2021) to przede wszystkim wzrost cen zakupu usług obcych, świadczeń podwykonawców i partnerów.
Co czwarty internauta w Polsce używa adblocka
Wynik ten plasuje nas w europejskiej średniej.
Rynek reklamy w drugim kwartale 2022 r. urósł o 4,5%
Wydatki na reklamę internetową wzrosły, a na telewizyjną zmalały.
Ogilvy z kampanią "Ogarnij po swojemu" dla Allegro
Celem jest zmiana wizerunku marki Allegro w oczach przedstawicieli pokolenia Z.
Robert i Anna Lewandowscy twarzami Lidla
Kampania z ich udziałem rozpocznie się 5 września i ma wspierać najmłodszych w rozwijaniu umiejętności i zainteresowań.
Nowa kampania wizerunkowa marki Decathlon
Twarzą kampanii, za którą odpowiada agencja Przestrzeń, jest nowa ambasadorka Decathlonu - mistrzyni paraolimpijska Róża Kozakowska.
Tornister pełen mocy w nowej kampanii Herlitz
Herlitz razem z agencją Chapter1 przenoszą tornistry w świat superbohaterów, by swoimi mocami wspierały dzieci w szkole.
Leo Burnett wprowadza nowy format reklamowy dla Orange
Kampania pojawi się w telewizji, social mediach, digitalu oraz radiu.
Przewodnik reklamowy: Publicis Groupe
Publicis Groupe zatrudnia 1802 specjalistów w 13 brandach. Jak buduje się taką organizację i sprawia, że działa? O tym rozmawiamy z Piotrem Piętką, CEO Publicis Groupe Poland, Ukraine and Baltics.