Orlen z kampanią o sponsoringu [wideo]
Hasło: "Mistrzowie świata i mistrzowie podwórek".
WeNet rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią reklamową [wideo]
Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów kampanii odpowiada Change Serviceplan.
Ekstraklasa szykuje kampanię wizerunkową
To pierwsza taka kampania w historii krajowej ligi.
Kinga Grzelewska przewodniczącą jury Kreatury 2022
Managing partner and creative director MullenLowe Warsaw poprowadzi obrady jury konkursu.
Spotkajmy się #NaStadionie - nowa kampania wizerunkowa Ekstraklasy
To pierwsza tak szeroko zakrojona ofensywa medialna w historii rozgrywek - obejmująca silną kampanię digital i telewizję.
Kinga Grzelewska: Marki muszą mieć misję
- Jeśli marka ma misję, coś wnosi do życia konsumenta, do społeczeństwa, to jej obecność w przestrzeni medialnej będzie zrozumiała i akceptowana - mówi Kinga Grzelewska, managing partner & creative director MullenLowe Warsaw i przewodnicząca jury Kreatury 2022.
Praca za Rogiem z nową komunikacją
W drugiej połowie września strona WWW oraz aplikacja mobilna, w której można znaleźć pracę, korzystając z geolokalizacji, prowadzi kampanię obejmującą m.in. dwa filmy na YouTube.
Pracuj.pl startuje z nową odsłoną kampanii [wideo]
Za koncepcję kreatywną platformy "W środowisku Pracuj.pl" odpowiada agencja Brasil.
Metoda TikTok Friendly, czyli jak efektywnie produkować treści na TikToka
Case study: New Balance stawia pewne kroki na TikToku.
Startuje usługa Empik Ads
Umożliwia sprzedawcom, dostawcom, producentom i agencjom prowadzenie samodzielnych kampanii reklamowych na Empik.com w dwóch opcjach: produkt sponsorowany oraz marka sponsorowana.