O reklamie

Orlen z kampanią o sponsoringu [wideo]

Hasło: "Mistrzowie świata i mistrzowie podwórek".

WeNet rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią reklamową [wideo]

Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów kampanii odpowiada Change Serviceplan.

Ekstraklasa szykuje kampanię wizerunkową

To pierwsza taka kampania w historii krajowej ligi.

Kinga Grzelewska przewodniczącą jury Kreatury 2022

Managing partner and creative director MullenLowe Warsaw poprowadzi obrady jury konkursu.

Spotkajmy się #NaStadionie - nowa kampania wizerunkowa Ekstraklasy

To pierwsza tak szeroko zakrojona ofensywa medialna w historii rozgrywek - obejmująca silną kampanię digital i telewizję.

Kinga Grzelewska: Marki muszą mieć misję

- Jeśli marka ma misję, coś wnosi do życia konsumenta, do społeczeństwa, to jej obecność w przestrzeni medialnej będzie zrozumiała i akceptowana - mówi Kinga Grzelewska, managing partner & creative director MullenLowe Warsaw i przewodnicząca jury Kreatury 2022.

Praca za Rogiem z nową komunikacją

W drugiej połowie września strona WWW oraz aplikacja mobilna, w której można znaleźć pracę, korzystając z geolokalizacji, prowadzi kampanię obejmującą m.in. dwa filmy na YouTube.

Pracuj.pl startuje z nową odsłoną kampanii [wideo]

Za koncepcję kreatywną platformy "W środowisku Pracuj.pl" odpowiada agencja Brasil.

Metoda TikTok Friendly, czyli jak efektywnie produkować treści na TikToka

Case study: New Balance stawia pewne kroki na TikToku.

Startuje usługa Empik Ads

Umożliwia sprzedawcom, dostawcom, producentom i agencjom prowadzenie samodzielnych kampanii reklamowych na Empik.com w dwóch opcjach: produkt sponsorowany oraz marka sponsorowana.