PayPo stawia w kampanii na brand heroes
Spoty z PayPokami są emitowane w sieci od września i w samym YouTube mają 3 mln wyświetleń.
Nutella zaprosiła do świątecznej kampanii 85-letnią influencerkę
W siedmioczęściowej serii na Instagramie, gdzie ma prawie 300 tys. obserwujących, Nonna Pia pokazuje z kuchni swojego domu w New Jersey, jak tworzyć włoskie desery świąteczne.
Advalue Engaged partnerem kreatywnym konkursu Timecode Akcja Animacja
O partnerstwie z Timecode Film Production przy organizacji konkursu i jego wpływie na branżę reklamową mówią Katarzyna Hryćko-Górnicka, Managing Director i Anna Lewicka, Business Development Director, Board Member Advalue Engaged.
Kreatura 2022: Przyznano 24 nagrody główne i 2 nagrody specjalne
Przyznano również 40 wyróżnień.
Startuje nowa kampania Rocketjobs.pl [wideo]
Klip wyprodukował dom produkcyjny F25.
Tomasz Chłodecki: Istnieje życie bez cookies
W branży powtarza się jak mantrę termin first party data, ale warto się zastanowić, jak te dane wykorzystać poza własną bazą, do komunikacji do innych odbiorców, do akwizycji nowych klientów. I to jest moim zdaniem największe wyzwanie dla reklamodawców - mówi Tomasz Chłodecki, CEO Justtag Group.
RASP, TVN Media, Grupa RMF, AMS, Tandem Media, Bauer i Grupa Wyborcza z tytułami Biuro Reklamy Roku
Tytuły przyznała redakcja "Media Marketing Polska" w raporcie "Biura reklamy 2022". Wyróżnienia otrzymały Grupa Olx, Sarigato/Sataku, WP, Polsat Media, Tandem Media, Clear Channel Poland, New Age Media, Wydawnictwo Zwierciadło i Ringier Axel Springer Polska (RASP).
GroupM z dorocznymi prognozami wzrostu rynku reklamy
Globalnie - 6,5% w br., 5,9% w 2023 r. W Polsce wzrost w br. sięgnie 3,4%.
Sołtysiak, Jasiński i Pawiński tworzą agencję New Areas
Agencja opracowała podejście, które jest efektem ponad półtorarocznego projektu badawczo-rozwojowego.
Dagmara Witek-Kuśmider: A woman is change
Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative officer, Publicis Worldwide Poland, co-author of this year’s most awarded work "The world's youngest headhunter", talks about gender equality, parity in the advertising industry and the Gerety Awards festival.