O reklamie

Przyznano nagrody w konkursie Timecode Akcja Animacja

Główna nagroda w 5. edycji konkursu adresowanego do grafików i motion designerów trafiła do duetu Przemysław Białasz i Karol Dynysiuk.

Produkcja OTO Film wyświetlana na Times Square

W najnowszej reklamie Viant Technology oglądamy okolice Centrum Nauki Kopernik przeobrażone w przestrzeń, gdzie świat rzeczywisty łączy się z cyfrowym.

UOKiK grozi T-Mobile wysoką karą za reklamy

Hasło "1200 GB za darmo przez rok" ma wprowadzać w błąd; pomimo sygnałów operator go nie zmienił.

Digital jest jak plac zabaw

O nowej agencji Polot rozmawiamy z jej założycielem i chief content officerem Dawidem Kaźmierczakiem oraz z Tomaszem Misiukiewiczem i Igorem Zajdą z Przestrzeni.

Najwięksi reklamodawcy telewizyjni w grudniu 2022 r.: Aflofarm, Media Expert i US Pharmacia

W porównaniu z grudniem 2021 r. znacząco swoje wydatki telewizyjne zwiększyły firmy US Pharmacia i Reckitt Benckiser.

Q&A with creative directors around the world

Which brands are the most successful? Which market is a creativity volcano? We asked these questions to creative directors from Japan, Canada, Germany, Brazil and Italy.

PZU: 115 mln zł ekwiwalentu reklamowego dzięki Idze Świątek

Ubezpieczyciel zadowolony ze współpracy z ambasadorką marki.

Biedronka inwestuje w wizerunek

Działania reklamowe zaplanowano długofalowo - na cały rok.

Rankomat z kampanią dla narciarzy [wideo]

O tym, że ubezpieczenie pomaga uniknąć kłopotów i jest tanie, przekonuje Hubert Urbański, a także seria internetowych poradników.

Uśmiechnięte twarze zastępują produkty w kampanii McDonald's

Za kreację realizowanej w Holandii kampanii odpowiadają agencje TBWA\Neboko i TBWA\X.