O reklamie

Orange reklamuje internet światłowodowy 2.0 [wideo]

Kreacją zajęła się agencja Leo Burnett, reżyserem spotu jest Sebastian Pańczyk.

Startuje Papaya New Directors

W nowej formule organizatorzy zaproszą do współpracy wybranych twórców i twórczynie, którzy zrealizują filmy dla partnerów

Żabka Jush z kampanią "Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy"

To kontynuacja zeszłorocznej komunikacji "No i super, że nie macie czasu na zakupy".

Raport SAR: 10-procentowy przeciętny wzrost płacy całkowitej

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych realizowanego corocznie dla zrzeszonych w SAR podmiotów, we współpracy z opracowującą wyniki badania firmą WTW Consulting.

John Lewis Partnership kończy współpracę z Adam & Eve DDB [wideo]

Współpraca agencji z marką sieci domów towarowych John Lewis trwająca 14 lat zaowocowała m.in. szeroko komentowaną co roku specjalną reklamą na Boże Narodzenie.

Heinz z kampanią "LVII Meanz 57" na Super Bowl [wideo]

Kanadyjska agencja Rethink w dowcipnej kampanii wzywa do zniesienia numerowania edycji Super Bowl za pomocą rzymskiego systemu zapisywania liczb.

Robbie Williams w kampanii marki Felix [wideo]

Na potrzeby kampanii powstała piosenka "It's great to be a cat".

Paris Hilton w kampanii Klarny [wideo]

Kampania na siedmiu rynkach; u nas w marcu.

Michał Oleksów o reklamach z tegorocznego Super Bowl [wideo]

Spośród ponad 50 spotów czołowych marek pokazywanych podczas Super Bowl LVII Michał Oleksów, creative director w Cut the Mustard, wybrał trzy i podzielił się swoimi wrażeniami.

Jak starzeje się tradycyjna reklama? - Super Bowl LVII [wideo]

O spotach z tegorocznej 57. edycji Super Bowl pisze Pawel Murawski, creative group head Publicis Worldwide Poland.