O reklamie

Rocketjobs.pl z kampanią na temat prawa pracy

Portal z ofertami pracy dla segmentu "white collar" przekonuje, że "prawo pracy jest megafajne".

To nie biznes, to dom

- Na naszym rynku przetrwają i będą mieć się dobrze tylko duże firmy. Z przykrością muszę powiedzieć, że na horyzoncie nie widać młodych firm, które by tak dynamicznie się rozwijały, jak rozwijały się OTO czy Papaya Films - twierdzi Jacek Kulczycki, założyciel, CEO i executive producer OTO Film.

Agora: W 2023 r. rynek reklamy wzrośnie o 2-4%

Internet jeszcze umocni przewagę nad TV, a najbardziej wzrosną wydatki na OOH i w kinach.

Jedyny słuszny kierunek: zrównoważony rozwój

Brak aktywnej organizacji branżowej był i jest problemem dla całego sektora - mówi Kacper Sawicki, CEO, Papaya Films.

Branża produkcyjna i postprodukcyjna w 2023 r. [Ankieta]

Na nasze pytania odpowiedzieli: Tymon Kowalski, 3D & VFX studio director, GPD Agency, Katarzyna Lachowicz, studio manager, Coloroffon i Katarzyna Lisicka, general manager, Prodigious Poland

Od cinematików do reklamy

Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. O dotychczasowych produkcjach, sytuacji na rynku i planach rozmawiamy z producentką dźwięku Sabiną Pająk-Maciaś, realizatorem dźwięku Wojciechem Chołaścińskim i Zuzanną Budziszewską, business development directorem studia.

Bogusław Linda zatańczył w reklamie nowego burgera McCrispy [wideo]

Za kampanię odpowiada DDB Warsawa, a spot wyprodukowało studio Dobro.

FreeNow z ogólnoeuropejską kampanią reklamową "Feel FreeNow"

W Polsce kampania autorstwa agencji BMB ruszyła 1 kwietnia, na innych rynkach europejskich w marcu.

Opus B z nową kampanią dla sieci Aldi

Bohaterką kampanii jest Sonia Bohosiewicz.

23 domy produkcyjne w SPR

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR) zakończyło pierwszy etap przyjmowania członków.