Rocketjobs.pl z kampanią na temat prawa pracy
Portal z ofertami pracy dla segmentu "white collar" przekonuje, że "prawo pracy jest megafajne".
To nie biznes, to dom
- Na naszym rynku przetrwają i będą mieć się dobrze tylko duże firmy. Z przykrością muszę powiedzieć, że na horyzoncie nie widać młodych firm, które by tak dynamicznie się rozwijały, jak rozwijały się OTO czy Papaya Films - twierdzi Jacek Kulczycki, założyciel, CEO i executive producer OTO Film.
Agora: W 2023 r. rynek reklamy wzrośnie o 2-4%
Internet jeszcze umocni przewagę nad TV, a najbardziej wzrosną wydatki na OOH i w kinach.
Jedyny słuszny kierunek: zrównoważony rozwój
Brak aktywnej organizacji branżowej był i jest problemem dla całego sektora - mówi Kacper Sawicki, CEO, Papaya Films.
Branża produkcyjna i postprodukcyjna w 2023 r. [Ankieta]
Na nasze pytania odpowiedzieli: Tymon Kowalski, 3D & VFX studio director, GPD Agency, Katarzyna Lachowicz, studio manager, Coloroffon i Katarzyna Lisicka, general manager, Prodigious Poland
Od cinematików do reklamy
Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. O dotychczasowych produkcjach, sytuacji na rynku i planach rozmawiamy z producentką dźwięku Sabiną Pająk-Maciaś, realizatorem dźwięku Wojciechem Chołaścińskim i Zuzanną Budziszewską, business development directorem studia.
Bogusław Linda zatańczył w reklamie nowego burgera McCrispy [wideo]
Za kampanię odpowiada DDB Warsawa, a spot wyprodukowało studio Dobro.
FreeNow z ogólnoeuropejską kampanią reklamową "Feel FreeNow"
W Polsce kampania autorstwa agencji BMB ruszyła 1 kwietnia, na innych rynkach europejskich w marcu.
Opus B z nową kampanią dla sieci Aldi
Bohaterką kampanii jest Sonia Bohosiewicz.
23 domy produkcyjne w SPR
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR) zakończyło pierwszy etap przyjmowania członków.