Ekologiczna transformacja na rynku reklamy
Dentsu Polska publikuje analizę: największy wpływ na kontrolę śladu węglowego z reklamy daje digital.
Kampania "Jednym głosem" wzywa do "zakończenia epoki klatkowej"
Kampanię dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki realizuje agencja Labcon we współpracy z Value Media, SalesTube i Media Read.
Madogz wygrywa przetarg Otomoto
Do zadań agencji będzie należało m.in. opracowanie nowej platformy kreatywnej dla marki.
Fundacja Hospicjum Onkologiczne i Grey Group Poland z kampanią pro bono na rzecz godnego umierania
To już trzecia odsłona ich współpracy.
Monika Wagner pokieruje zespołem produkcji OTO Film
Obejmie stanowisko Head of Production w OTO Film. Jako szef produkcji będzie odpowiadać za nadzór nad realizowanymi projektami i przetargami, a także za rozwój całego działu produkcji studia.
Decathlon i Przestrzeń wprowadzają WF na maturę
W przededniu matur w "Gazecie Wyborczej" pojawił się arkusz maturalny z przykładowymi zadaniami egzaminacyjnymi z wychowania fizycznego.
PZL z "ukraińską" kampanią dla Heyah
Hasłem "Heyah Ukraińcy!" marka należąca do T-Mobile Polska zwraca się do swoich ukraińskich klientów, informując o ofercie nielimitowanych rozmów do Ukrainy.
Biuro Reklamy TVP: Pokolenie silver wciąż pomijane w reklamach
Osoby po 50. roku życia występują tylko w co dziesiątej reklamie telewizyjnej. W bloku reklamowym niezmiennie królują dorośli przed pięćdziesiątką - wynika z nowej fali badania zawartości reklam przeprowadzonego przez BR TVP.
Symfonia z nową kampanią wizerunkową w social mediach
Marka oprogramowania do zarządzania średnimi i małymi przedsiębiorstwami promuje się hasłem “Twoja przyszłość, nasze oprogramowanie".
72andSunny LA z kampanią dla Amazona inspirowaną recenzjami produktów
Każda z czterech reklam celebruje pomysłowość klientów Amazona i pokazuje, jak potentat e-handlu codziennie czyni ich życie lepszym i łatwiejszym.