O reklamie

Ekologiczna transformacja na rynku reklamy

Dentsu Polska publikuje analizę: największy wpływ na kontrolę śladu węglowego z reklamy daje digital.

Kampania "Jednym głosem" wzywa do "zakończenia epoki klatkowej"

Kampanię dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki realizuje agencja Labcon we współpracy z Value Media, SalesTube i Media Read.

Madogz wygrywa przetarg Otomoto

Do zadań agencji będzie należało m.in. opracowanie nowej platformy kreatywnej dla marki.

Fundacja Hospicjum Onkologiczne i Grey Group Poland z kampanią pro bono na rzecz godnego umierania

To już trzecia odsłona ich współpracy.

Monika Wagner pokieruje zespołem produkcji OTO Film

Obejmie stanowisko Head of Production w OTO Film. Jako szef produkcji będzie odpowiadać za nadzór nad realizowanymi projektami i przetargami, a także za rozwój całego działu produkcji studia.

Decathlon i Przestrzeń wprowadzają WF na maturę

W przededniu matur w "Gazecie Wyborczej" pojawił się arkusz maturalny z przykładowymi zadaniami egzaminacyjnymi z wychowania fizycznego.

PZL z "ukraińską" kampanią dla Heyah

Hasłem "Heyah Ukraińcy!" marka należąca do T-Mobile Polska zwraca się do swoich ukraińskich klientów, informując o ofercie nielimitowanych rozmów do Ukrainy.

Biuro Reklamy TVP: Pokolenie silver wciąż pomijane w reklamach

Osoby po 50. roku życia występują tylko w co dziesiątej reklamie telewizyjnej. W bloku reklamowym niezmiennie królują dorośli przed pięćdziesiątką - wynika z nowej fali badania zawartości reklam przeprowadzonego przez BR TVP.

Symfonia z nową kampanią wizerunkową w social mediach

Marka oprogramowania do zarządzania średnimi i małymi przedsiębiorstwami promuje się hasłem “Twoja przyszłość, nasze oprogramowanie".

72andSunny LA z kampanią dla Amazona inspirowaną recenzjami produktów

Każda z czterech reklam celebruje pomysłowość klientów Amazona i pokazuje, jak potentat e-handlu codziennie czyni ich życie lepszym i łatwiejszym.