Cannes Lions 2023: Brązowy Lew dla VMLY&R za "Sztukę bez wstydu"
Kampanię dla marki Durex zrealizowaną we współpracy z Grupą Ponton nagrodzono w kategorii Health & Wellness.
Kampania społeczna #TataTeżCzyta na dworcach PKP [wideo]
Oprócz działań na nośnikach OOH w Warszawie, Poznaniu i Katowicach na akcję składają się też broszura i strona www.
Brązowy Lew w Cannes dla Ogilvy za "Buy my Cancer"
Wcześniej Brązowym Lwem nagrodzono VMLY&R za "Sztukę bez wstydu".
Cannes Lions: sześć Lwów dla projektu Mastercard i McCann
13 nominacji i pierwsze sześć statuetek dla projektu Mastercard i McCann to jeden z największych sukcesów polskiej branży marketingowej w tym prestiżowym konkursie.
Cannes Lions: McCann i Mastercard z kolejnym Lwem
Dziś (23 czerwca) zostaną ogłoszone wyniki w kategoriach Good oraz Titanium.
"Gdzie zamieszkać" Mastercard i McCann Poland z Tytanowym Lwem w Cannes
Projekt zdobył dziś także grand prix w kategorii "Cele zrównoważonego rozwoju", a wcześniej 7 Lwów na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes.
Łukasz Kowalski nowym prezesem Rady Reklamy
Nowy skład osobowy organizacji został wybrany na dwuletnią kadencję.
Publicis Worldwide Poland dla Banku BNP Paribas z kampanią #UnexpectedJobs [wideo]
Pracownice i pracownicy Banku BNP Paribas przybliżają swoje role i zadania w banku w nieoczywisty sposób i za pomocą prostego języka.
Katarzyna Kantner, Wojciech Papuziński: Chłopaki też płaczą [wideo]
Katarzyna Kantner - copywriter i Wojciech Papuziński - creative director z agencji Ancymony rozmawiają o tym, jak stworzyć nową narrację dotyczącą męskości - nie tylko w reklamie.
PKO BP z nową kampanią [wideo]
Hasło: "Najlepsza droga to ta, którą wybierasz".