O reklamie

Cannes Lions 2023: Brązowy Lew dla VMLY&R za "Sztukę bez wstydu"

Kampanię dla marki Durex zrealizowaną we współpracy z Grupą Ponton nagrodzono w kategorii Health & Wellness.

Kampania społeczna #TataTeżCzyta na dworcach PKP [wideo]

Oprócz działań na nośnikach OOH w Warszawie, Poznaniu i Katowicach na akcję składają się też broszura i strona www.

Brązowy Lew w Cannes dla Ogilvy za "Buy my Cancer"

Wcześniej Brązowym Lwem nagrodzono VMLY&R za "Sztukę bez wstydu".

Cannes Lions: sześć Lwów dla projektu Mastercard i McCann

13 nominacji i pierwsze sześć statuetek dla projektu Mastercard i McCann to jeden z największych sukcesów polskiej branży marketingowej w tym prestiżowym konkursie.

Cannes Lions: McCann i Mastercard z kolejnym Lwem

Dziś (23 czerwca) zostaną ogłoszone wyniki w kategoriach Good oraz Titanium.

"Gdzie zamieszkać" Mastercard i McCann Poland z Tytanowym Lwem w Cannes

Projekt zdobył dziś także grand prix w kategorii "Cele zrównoważonego rozwoju", a wcześniej 7 Lwów na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes.

Łukasz Kowalski nowym prezesem Rady Reklamy

Nowy skład osobowy organizacji został wybrany na dwuletnią kadencję.

Publicis Worldwide Poland dla Banku BNP Paribas z kampanią #UnexpectedJobs [wideo]

Pracownice i pracownicy Banku BNP Paribas przybliżają swoje role i zadania w banku w nieoczywisty sposób i za pomocą prostego języka.

Katarzyna Kantner, Wojciech Papuziński: Chłopaki też płaczą [wideo]

Katarzyna Kantner - copywriter i Wojciech Papuziński - creative director z agencji Ancymony rozmawiają o tym, jak stworzyć nową narrację dotyczącą męskości - nie tylko w reklamie.

PKO BP z nową kampanią [wideo]

Hasło: "Najlepsza droga to ta, którą wybierasz".