SexedPl, Uber i Vogue z kampanią "Nie odpuszczaj przemocy"
Papaya Films odpowiada za produkcję nowej kampanii promującej antyprzemocową linię pomocy Fundacji SexedPl.
Golden Drum wraca do Portorož
Jaki dziś jest festiwal na rok przed swoją trzydziestą edycją? Michał Sęk, chief creative officer Saatchi & Saatchi oraz juror kategorii Craft Drum na festiwalu Golden Drum International Festival of Creativity 2023 rozmawia z Mojcą Briščik, president Golden Drum i Poloną Simšič, CEO Golden Drum.
Melania Kulczycka z VuFinder Studios w "The MCA Prodcast" Pata Murphiego
Kulczycka, client director w VuFinder Studios, to pierwsza Polka zaproszona do "The MCA Prodcast", którego gospodarz - Pat Murphy - jest właścicielem MCA (Murphy Cobb Associates), jednej z największych firm konsultingowych.
Golden Drama
Na Golden Drum wróciłem po pięciu latach. Poprzednio byłem tam w roli digital directora McCann - sieci, która zdominowała ten festiwal. W tym roku byłem w roli właściciela Polotu, kreatywnej agencji digital. Ta zmiana perspektywy dużo mi dała - pisze Dawid Kaźmierczak.
Otomoto z platformą komunikacyjną "Tu się tworzą historie" [wideo]
Za koncept platformy i realizację ogólnopolskiej kampanii marketingowej odpowiada agencja Madogz.
65 prac nominowanych w konkursie Kreatura 2023
Gala rozdania nagród 30 listopada.
TikTok Ads Manager - narzędzie do skutecznych kampanii reklamowych na TikToku
TikTok to niezwykle cenne miejsce dla reklamodawców - w samej Polsce może pochwalić się liczbą aż 10,6 miliona aktywnych użytkowników miesięcznie. Chcąc ułatwić biznesom promowanie się na TikToku, twórcy aplikacji stworzyli intuicyjne narzędzie - TikTok Ads Manager.