O reklamie

SAR: Młodzi rozczarowani tym, co oferuje im branża kreatywna

Tak wynika z raportu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Króliczej Nory (sieć twórców i interpretatorów kultury).

Spider-Man reklamuje Plusa

Kampania jest związana z premierą kolejnej części przygód człowieka-pająka.

Grey Group Poland z nowym spotem dla IKEA [wideo]

To prawdopodobnie jedna z ostatnich realizacji Greya dla tego klienta.

Nowy skład Bakomy 7 Zbóż promowany jest w TV [wideo]

Kreację przygotowała agencja Upside.

Nałęczowianka zachęca do podróży w czasie

Nestle Waters Polska podkreśla w kampanii 200 lat badań nad wodą z Nałęczowa.

Auto na minuty z kampanią w Warszawie

Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają: Walk, Kalicińscy.com i Infinity Media.

Marcin Godlewski odchodzi z FCB Warsaw

Decyzja związana jest wyjazdem za granicę.

Sprytne zagranie roamingowe Playa

Do reklamy oferty roamingowej operator zatrudnił Martynę Wojciechowską, która wcześniej promowała Orange Travel.

Grand Prix Cannes Lions 2017: Cyber, Direct i Glass

Prezentujemy kampanie, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.

Jacek Karolak przechodzi z K2 do 180heartbeats + Jung v. Matt

Strategy director po ponad trzech latach odchodzi z agencji.