SAR: Młodzi rozczarowani tym, co oferuje im branża kreatywna
Tak wynika z raportu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Króliczej Nory (sieć twórców i interpretatorów kultury).
Spider-Man reklamuje Plusa
Kampania jest związana z premierą kolejnej części przygód człowieka-pająka.
Grey Group Poland z nowym spotem dla IKEA [wideo]
To prawdopodobnie jedna z ostatnich realizacji Greya dla tego klienta.
Nowy skład Bakomy 7 Zbóż promowany jest w TV [wideo]
Kreację przygotowała agencja Upside.
Nałęczowianka zachęca do podróży w czasie
Nestle Waters Polska podkreśla w kampanii 200 lat badań nad wodą z Nałęczowa.
Auto na minuty z kampanią w Warszawie
Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają: Walk, Kalicińscy.com i Infinity Media.
Marcin Godlewski odchodzi z FCB Warsaw
Decyzja związana jest wyjazdem za granicę.
Sprytne zagranie roamingowe Playa
Do reklamy oferty roamingowej operator zatrudnił Martynę Wojciechowską, która wcześniej promowała Orange Travel.
Grand Prix Cannes Lions 2017: Cyber, Direct i Glass
Prezentujemy kampanie, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.
Jacek Karolak przechodzi z K2 do 180heartbeats + Jung v. Matt
Strategy director po ponad trzech latach odchodzi z agencji.