O reklamie

SAR: Młodzi rozczarowani tym, co oferuje im branża kreatywna

SAR: Młodzi rozczarowani tym, co oferuje im branża kreatywna

Tak wynika z raportu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Króliczej Nory (sieć twórców i interpretatorów kultury).

Czytaj więcej
Spider-Man reklamuje Plusa

Spider-Man reklamuje Plusa

Kampania jest związana z premierą kolejnej części przygód człowieka-pająka.

Czytaj więcej
Grey Group Poland z nowym spotem dla IKEA [wideo]

Grey Group Poland z nowym spotem dla IKEA [wideo]

To prawdopodobnie jedna z ostatnich realizacji Greya dla tego klienta.

Czytaj więcej
Nowy skład Bakomy 7 Zbóż promowany jest w TV [wideo]

Nowy skład Bakomy 7 Zbóż promowany jest w TV [wideo]

Kreację przygotowała agencja Upside.

Czytaj więcej
Nałęczowianka zachęca do podróży w czasie

Nałęczowianka zachęca do podróży w czasie

Nestle Waters Polska podkreśla w kampanii 200 lat badań nad wodą z Nałęczowa.

Czytaj więcej
Auto na minuty z kampanią w Warszawie

Auto na minuty z kampanią w Warszawie

Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają: Walk, Kalicińscy.com i Infinity Media.

Czytaj więcej
Marcin Godlewski odchodzi z FCB Warsaw

Marcin Godlewski odchodzi z FCB Warsaw

Decyzja związana jest wyjazdem za granicę.

Czytaj więcej
Sprytne zagranie roamingowe Playa

Sprytne zagranie roamingowe Playa

Do reklamy oferty roamingowej operator zatrudnił Martynę Wojciechowską, która wcześniej promowała Orange Travel.

Czytaj więcej
Grand Prix Cannes Lions 2017: Cyber, Direct i Glass

Grand Prix Cannes Lions 2017: Cyber, Direct i Glass

Prezentujemy kampanie, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.

Czytaj więcej
Jacek Karolak przechodzi z K2 do 180heartbeats + Jung v. Matt

Jacek Karolak przechodzi z K2 do 180heartbeats + Jung v. Matt

Strategy director po ponad trzech latach odchodzi z agencji.

Czytaj więcej