O reklamie

Sieci handlowe zwiększają wydatki reklamowe

Sieci handlowe zwiększają wydatki reklamowe

Biedronka i Lidl coraz zacieklej walczą o tego samego klienta - wynika z analizy Codemedia.

Czytaj więcej
Nissan Qashqai rozpoczyna działania promocyjne [wideo]

Nissan Qashqai rozpoczyna działania promocyjne [wideo]

Za przygotowanie kampanii odpowiadają TBWA i OMD.

Czytaj więcej
McCann powiększa działy strategii i social mediów

McCann powiększa działy strategii i social mediów

Do zespołu agencji dołączyły Natalia Drobniak i Klaudia Karkulowska.

Czytaj więcej
Lotos rusza z kampanią wizerunkową

Lotos rusza z kampanią wizerunkową

Prowadzona jest pod hasłem "Naj nie bierze się znikąd" i wykorzystuje analogie do sportu.

Czytaj więcej
OS3 odpowiada za kampanię drugiego sezonu "Azja Express"

OS3 odpowiada za kampanię drugiego sezonu "Azja Express"

Media zaplanował i kupił Starcom.

Czytaj więcej
Marka House startuje z kampanią jesienną

Marka House startuje z kampanią jesienną

W komunikacji dominują humor, dystans i "milenialsowy" charakter.

Czytaj więcej
BBDO dla marki Pepsi w kolejnej odsłonie "Wyzwania smaku" [wideo]

BBDO dla marki Pepsi w kolejnej odsłonie "Wyzwania smaku" [wideo]

Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Papaya Films.

Czytaj więcej
Orange wygrywa z Plusem spór o reklamy

Orange wygrywa z Plusem spór o reklamy

Czy można "sądzić" firmę za naruszenie norm, do przestrzegania których się nie zobowiązywała?

Czytaj więcej
Siedem powodów, dla których nie warto startować w konkursach kreatywnych

Siedem powodów, dla których nie warto startować w konkursach kreatywnych

Ruszają zgłoszenia do kolejnej edycji Young Creatives Eurobest. Dawid Kaźmierczak, growth supervisor McCann WorldGroup, przedstawia siedem powodów, dla których nie warto startować w konkursach kreatywnych.

Czytaj więcej
Jacek Jurek pokieruje jury konkursu Kreatura 2017

Jacek Jurek pokieruje jury konkursu Kreatura 2017

Jurek jest dyrektorem kreatywnym agencji Just.

Czytaj więcej