O reklamie

Nationale-Nederlanden patrzy "Oczami matki"

Nationale-Nederlanden patrzy "Oczami matki"

Ubezpieczyciel przygotował kampanię reklamującą ubezpieczenia dzieci.

Czytaj więcej
Vectra rusza z nową kampanią

Vectra rusza z nową kampanią

Kampanię zrealizowały: Isobar, Propeller, Starcom i ClickAd.

Czytaj więcej
Grandes Kochonos Digital powiększa dział kreacji

Grandes Kochonos Digital powiększa dział kreacji

Do agencji dołączają Mateusz Reiss jako art director i Aleksandra Łatecka jako junior designerka.

Czytaj więcej
Lexus stworzył w Warszawie spot na rynek japoński

Lexus stworzył w Warszawie spot na rynek japoński

Za projekt odpowiadają Dentsu Tokyo i Papaya Films.

Czytaj więcej
McCann Worldgroup współtwórcą kampanii promującej Young Creatives 2017

McCann Worldgroup współtwórcą kampanii promującej Young Creatives 2017

Działania są prowadzone pod hasłem: "Nieważne jaki. Ważne, że kreatywny".

Czytaj więcej
Anna Guzik promuje markę Hochland

Anna Guzik promuje markę Hochland

Rusza nowa odsłona kampanii serów.

Czytaj więcej
Alior w Wietnamie

Alior w Wietnamie

Bank promuje bezpłatne wypłaty z bankomatów na całym świecie. Kolejna realizacja PZL i Maxusa dla wieloletniego klienta.

Czytaj więcej
Gortat, Brodka i Kamiński promują Muzeum Narodowe

Gortat, Brodka i Kamiński promują Muzeum Narodowe

Kampania realizowana jest pod hasłem "A ty, co zobaczysz?"

Czytaj więcej
Morizon.pl startuje z największą kampanią w swojej historii [wideo]

Morizon.pl startuje z największą kampanią w swojej historii [wideo]

Za kreację odpowiada LiquidThread.

Czytaj więcej
KER: Reklama Reserved przekracza "dopuszczalne granice obyczajowości"

KER: Reklama Reserved przekracza "dopuszczalne granice obyczajowości"

Komisja stwierdziła, że reklama może zaowocować brakiem zaufania do apeli społecznych i zniechęcać do zaangażowania się w działania społeczne.

Czytaj więcej