OS3 odpowiada za kampanię marki AA Intymna
Agencja wygrała przetarg na obsługę tego projektu.
Cube Group doceniona za kampanię dla iTaxi
Agencja znalazła się - jako jedyna z Polski - w finale konkursu Effective Mobile Marketing Awards.
4 mln zł na nagrody w loterii Orlenu
Intensywna kampania, przygotowana przez Just i MullenLowe, obejmie telewizję, radio, internet, prasę oraz materiały na stacjach.
Continental marzy o świecie bez wypadków [wideo]
Producent opon realizuje projekt "Pokolenie Zero", który zakłada zredukowanie do zera wypadków drogowych, rannych i ofiar śmiertelnych.
Ruszy ofensywa reklamowa Huawei z Lewandowskim
Nowy flagowy smartfon to Mate 10 Pro.
Dwa razy lepiej
Na międzynarodowym festiwalu kreacji Golden Drum ogłoszono short-listy.
Volkswagen w kampanii przedstawia się jako źródło oszczędności [wideo]
Kreację przygotowała agencja Hand Made. Za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD Rocket.
Badura reklamuje kolekcję jesień-zima w telewizji
W kampanii występuje ambasadorka marki Aneta Kręglicka w duecie z Anną Jagodzińską.
Golden Drum: FCB Warsaw z dwoma grand prix za kampanię "Smart bell"
Rozdano nagrody na 24. Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Ljubljanie.
Koniec legend o krwi
Marka Libresse po raz pierwszy tak radykalnie zrywa z mityzacją i obrazowaniem kobiecego ciała w najnowszej kampanii. W zagranicznych mediach rewolucja.