O reklamie

OS3 odpowiada za kampanię marki AA Intymna

Agencja wygrała przetarg na obsługę tego projektu.

Cube Group doceniona za kampanię dla iTaxi

Agencja znalazła się - jako jedyna z Polski - w finale konkursu Effective Mobile Marketing Awards.

4 mln zł na nagrody w loterii Orlenu

Intensywna kampania, przygotowana przez Just i MullenLowe, obejmie telewizję, radio, internet, prasę oraz materiały na stacjach.

Continental marzy o świecie bez wypadków [wideo]

Producent opon realizuje projekt "Pokolenie Zero", który zakłada zredukowanie do zera wypadków drogowych, rannych i ofiar śmiertelnych.

Ruszy ofensywa reklamowa Huawei z Lewandowskim

Nowy flagowy smartfon to Mate 10 Pro.

Dwa razy lepiej

Na międzynarodowym festiwalu kreacji Golden Drum ogłoszono short-listy.

Volkswagen w kampanii przedstawia się jako źródło oszczędności [wideo]

Kreację przygotowała agencja Hand Made. Za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD Rocket.

Badura reklamuje kolekcję jesień-zima w telewizji

W kampanii występuje ambasadorka marki Aneta Kręglicka w duecie z Anną Jagodzińską.

Golden Drum: FCB Warsaw z dwoma grand prix za kampanię "Smart bell"

Rozdano nagrody na 24. Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Ljubljanie.

Koniec legend o krwi

Marka Libresse po raz pierwszy tak radykalnie zrywa z mityzacją i obrazowaniem kobiecego ciała w najnowszej kampanii. W zagranicznych mediach rewolucja.