Cube Group nagrodzona za kampanię dla iTaxi w konkursie Effective Mobile Marketing Awards
Polska agencja triumfuje w kategorii Most Effective Use of Data.
Maja Biniewicz digital chief officerem w grupie MullenLowe
Zajmie się kompleksowym zarządzaniem strukturą firmy w obszarze digital.
GoldenSubmarine i Bidlab promują nową usługę PayU
PayU wprowadza odroczone płatności i reklamuje to w internecie.
Compay.pl wkracza na rynek z nową kampanią wizerunkową.
"Bezgotówkowo, bezproblemowo" - pod takim hasłem firma Compay ruszyłą z nową kampanią wizerunkową, skierowaną przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorców. Za strategię komunikacji, kreację, planowanie i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Chapter1.
Kreatura 2017: 17 nagród głównych i 38 wyróżnień
Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za pracę "Porter Podbity Śliwką" zrealizowaną przez DBA Box Office dla Browaru Jabłonowo.
PKP prowadzi kampanię wizerunkową [wideo]
Koncepcja kreatywna została przygotowana wewnątrz Grupy PKP przez pracowników z obszaru komunikacji i promocji.
UOKIK nakłada 26 mln zł kary na Aflofarm
Zdaniem urzędu suplementy RenoPuren Zatoki Hot i RenoPuren Zatoki Junior były prezentowane w reklamach tak, aby sprawiały wrażenie, że mają właściwości lecznicze.
Julia Wieniawa nową twarzą L'Oreala
Kampania przygotowana przez McCann promuje markę Casting Crème Gloss.
Karina Komorowska nowym CEO San Markos
Dotychczasowa executive business director DDB zmienia agencję.
Justyna Kowalczyk ponownie dla Santander Consumer Bank
Bank promuje kredyty gotówkowe na święta.