O reklamie

Bogna Balicka w Leo Burnett

Poprzednio związana była z agencją Young & Rubicam, w której pełniła funkcję managing partnera BavLab.

Devil Energy Drink w Komisji Etyki Reklamy

KER dopatrzył się w reklamie naruszenia norm Kodeksu.

BBDO Warszawa, Wavemaker i Business & Culture przygotowały kampanię "Vogue Polska"

Autorką grafik jest Julia Mirny. Za reżyserię odpowiada Jarosław Kita. O oprawę muzyczną zadbała Barbara Wrońska, Małgorzata Bela użyczyła zaś swojego głosu.

Bartosz Jaroszewski szefem kreacji w Walk Digital

Do zespołu dołączyli także Paweł Cholewa oraz Kamil Pawłowski.

Dentsu Aegis Network Polska przejmuje Propeller Film

UOKiK wyraził zgodę na transakcję.

"Pożyczanie jest modne" - przekonuje w kampanii Nivea

Za koncept kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine.

Oreo wraca z kampanią wariantu Crispy & Thin [wideo]

Adaptacją globalnych materiałów zajął się TAG Worldwide.

Nowa kampania szminek marki Rimmel [wideo]

Integralną częścią kampanii jest akcja brandfundingowa na rzecz fundacji Mamy Głos.

W placówkach Medicover trwa kampania Theraflu Total Grip

Kampania jest realizowana przez Be Media na zlecenie domu mediowego MediaCom Warszawa.

Polscy marketerzy zaniepokojeni duopolem Google-Facebook

Rosnąca pozycja Google i Facebooka oraz kwestie związane z ochroną danych osobowych są dziś przedmiotem największego niepokoju i zainteresowania polskich reklamodawców - pokazuje badanie Wavemakera.