O reklamie

Bogna Balicka w Leo Burnett

Bogna Balicka w Leo Burnett

Poprzednio związana była z agencją Young & Rubicam, w której pełniła funkcję managing partnera BavLab.

Czytaj więcej
Devil Energy Drink w Komisji Etyki Reklamy

Devil Energy Drink w Komisji Etyki Reklamy

KER dopatrzył się w reklamie naruszenia norm Kodeksu.

Czytaj więcej
BBDO Warszawa, Wavemaker i Business & Culture  przygotowały kampanię "Vogue Polska"

BBDO Warszawa, Wavemaker i Business & Culture przygotowały kampanię "Vogue Polska"

Autorką grafik jest Julia Mirny. Za reżyserię odpowiada Jarosław Kita. O oprawę muzyczną zadbała Barbara Wrońska, Małgorzata Bela użyczyła zaś swojego głosu.

Czytaj więcej
Bartosz Jaroszewski szefem kreacji w Walk Digital

Bartosz Jaroszewski szefem kreacji w Walk Digital

Do zespołu dołączyli także Paweł Cholewa oraz Kamil Pawłowski.

Czytaj więcej
Dentsu Aegis Network Polska przejmuje Propeller Film

Dentsu Aegis Network Polska przejmuje Propeller Film

UOKiK wyraził zgodę na transakcję.

Czytaj więcej
"Pożyczanie jest modne" - przekonuje w kampanii Nivea

"Pożyczanie jest modne" - przekonuje w kampanii Nivea

Za koncept kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine.

Czytaj więcej
Oreo wraca z kampanią wariantu Crispy & Thin [wideo]

Oreo wraca z kampanią wariantu Crispy & Thin [wideo]

Adaptacją globalnych materiałów zajął się TAG Worldwide.

Czytaj więcej
Nowa kampania szminek marki Rimmel [wideo]

Nowa kampania szminek marki Rimmel [wideo]

Integralną częścią kampanii jest akcja brandfundingowa na rzecz fundacji Mamy Głos.

Czytaj więcej
W placówkach Medicover trwa kampania Theraflu Total Grip

W placówkach Medicover trwa kampania Theraflu Total Grip

Kampania jest realizowana przez Be Media na zlecenie domu mediowego MediaCom Warszawa.

Czytaj więcej
Polscy marketerzy zaniepokojeni duopolem Google-Facebook

Polscy marketerzy zaniepokojeni duopolem Google-Facebook

Rosnąca pozycja Google i Facebooka oraz kwestie związane z ochroną danych osobowych są dziś przedmiotem największego niepokoju i zainteresowania polskich reklamodawców - pokazuje badanie Wavemakera.

Czytaj więcej