ilość wyników: 12
- Aby tworzyć treści w inny sposób niż "tradycyjną" reklamę, potrzebny jest też inny sposób pracy, inny zestaw talentów. Właśnie finalizujemy tworzenie zupełniej nowej oferty na rynku. Szczegóły niebawem - mówi Kaźmierczak.
Czytaj więcejSieć zachęca do budowania największej pizzy świata w grze "Minecraft".
Czytaj więcejW spotach występują Joanna Kulig i Marcin Dorociński.
Czytaj więcejPlatforma modowa i lifestyle'owa współdziała z Kampanią Przeciw Homofobii i polską marką MISBHV. Kampanię przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt.
Czytaj więcejJedną z przyczyn sukcesu wielu akcji jest zaskoczenie, pokazanie czegoś lub zmobilizowanie konsumentów do zachowań, które nie są oczywiste. Smartfon nadal daje tą możliwość, więc przyjrzyj się swojemu produktowi czy usłudze i temu, co je otacza - zachęca Rafał Knap z 180heartbeats + Jung v. Matt.
Czytaj więcejZłoto w kategorii branded content zdobyła kampania "Jak to robić?" dla marki Durex zrealizowana przez Abstra.
Czytaj więcejPoprzednio pracował jako senior art director w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt.
Czytaj więcejW reklamie jedyną stałą jest zmiana. Zapytaliśmy pięciu prelegentów i członków Rady Programowej 11. Edycji Forum Marketingu Zintegrowanego, co - ich zdaniem - marketerzy powinni robić, by za tymi zmianami nadążać. Jakie trendy w marketingu na 2020 rok przewidują? Przekonaj się!
Czytaj więcejW konkursie D&AD przyznano w tym roku sześć najwyżej cenionych Czarnych Ołówków.
Czytaj więcejZwycięskie zespoły poznamy 28 maja podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim. Nagrodą główną w poszczególnych kategoriach jest udział w międzynarodowych finałach Young Lions.
Czytaj więcej