ilość wyników: 15
Premiera, element kampanii społecznej "Zrozumieć transpłciowość", odbyła się 31 marca - w Międzynarodowym Dniu Widoczności Osób Transpłciowych,
Czytaj więcejZa kampanię odpowiada DDB Warsawa, a spot wyprodukowało studio Dobro.
Czytaj więcejW konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations rozdano w tym roku 100 nagród. Tytanowy Spinacz dla "Najlepszego w konkursie" trafił do agencji 24/7Communication.
Czytaj więcejTwarzą kampanii jest ambasador chińskiej marki Marcin Prokop.
Czytaj więcejDziałania obejmują mi.in. telewizję, internet, OOH i kina.
Czytaj więcejZa strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa.
Czytaj więcejOstatnio kierował działem strategy & creative w ramach 24/7Communication.
Czytaj więcejDo aktorskiego duetu dołącza koń.
Czytaj więcejWcześniej pracowała m.in. w Hill + Knowlton Strategies i 24/7 Communication.
Czytaj więcejKluczowym elementem raportu przygotowanego przez "Media Marketing Polska" jest badanie satysfakcji klienta zrealizowane wśród 18 agencji PR przez firmę Kantar.
Czytaj więcej