Wyniki wyszukiwania dla tagu - 4fun-media
ilość wyników: 7

Agencja FCB Bridge2Fun w I poł. br. zarobiła o 45 proc. więcej reklama

Agencja FCB Bridge2Fun w I poł. br. zarobiła o 45 proc. więcej

Dzięki pracy dla T-Mobile, Lotosu, Born2be oraz Showmaksa w ciągu sześciu miesięcy agencja uzyskała 5,45 mln zł wpływów.

Czytaj więcej
Hubert Urbański w kampanii Avonu reklama

Hubert Urbański w kampanii Avonu

Marka zaprasza do współpracy gospodarza "Milionerów".

Czytaj więcej
Przetargi: abonament i piwo opinie

Przetargi: abonament i piwo

Jeszcze przed wakacjami napisałam kolumnę przetargową, gdzie tematem przewodnim były oczywiście marki piwne. Potem długo, długo nic, bo kilka ostatnich upalnych miesięcy rozgrzewało przede wszystkim domy mediowe, gdzie działo się dużo nie tylko lokalnie, ale także w całym regionie.

Czytaj więcej
Agora bardziej optymistyczna niż TVN media-inne

Agora bardziej optymistyczna niż TVN

Wydawca "Gazety Wyborczej" spadek całego rynku reklamy szacuje w tym roku na maksymalnie - 6 proc., a TVN reklamy telewizyjnej na -7,5 proc.

Czytaj więcej
Euro 2012 podratuje wydatki na reklamę TV media-tv

Euro 2012 podratuje wydatki na reklamę TV

Przewidywanie, jak w tym roku będzie się rozwijał rynek reklamy telewizyjnej, przypomina wróżenie z fusów. Specjaliści wierzą, że tegoroczne wydarzenia sportowe pozwolą jednak utrzymać wzrost wydatków. Przynajmniej w pierwszej połowie br.

Czytaj więcej
Brokerzy TV w negocjacyjnej gorączce media-tv

Brokerzy TV w negocjacyjnej gorączce

Kilka stacji telewizyjnych negocjuje swoje kontakty brokerskie. Ponieważ wybór jest stosunkowo niewielki, to wydaje się, że deklaracje o zmianie brokera mają bardziej tworzyć lepszą pozycję negocjacyjną niż odzwierciedlać realną chęć zmiany partnera w interesach.

Czytaj więcej
TV.Disco ma szansę zaspokoić gusta Polaków [WYWIAD] media-tv

TV.Disco ma szansę zaspokoić gusta Polaków [WYWIAD]

Ewa Czekała, prezes zarządu 4Fun Media, ujawnia, że w uruchomienie nowej stacji muzycznej nadawca zainwestował na razie poniżej miliona złotych. Potencjalną widownię TV.Disco ocenia na 5 mln Polaków.

Czytaj więcej