Wyniki wyszukiwania dla tagu - 4fun-tv
ilość wyników: 4

Viva testuje widza media-tv

Viva testuje widza

Stacja chce być bardziej rozrywkowa niż muzyczna. Kilka lat temu podobną zmianę przeprowadziła MTV, co nie skończyło się dla niej dobrze. Nowe otwarcie Vivy zbiega się z odejściem szefa polskiego oddziału.

Czytaj więcej
Euro 2012 podratuje wydatki na reklamę TV media-tv

Euro 2012 podratuje wydatki na reklamę TV

Przewidywanie, jak w tym roku będzie się rozwijał rynek reklamy telewizyjnej, przypomina wróżenie z fusów. Specjaliści wierzą, że tegoroczne wydarzenia sportowe pozwolą jednak utrzymać wzrost wydatków. Przynajmniej w pierwszej połowie br.

Czytaj więcej
In vino gaudium marketing

In vino gaudium

Nie dla koneserów, ale lekkie i przyjemne - taką koncepcję ma firma winiarska Ambra dla przejętej w ub.r. od Carlsberga marki El Sol. Mocno inwestuje w jej wsparcie reklamowe, nie zapomina też o swej dotychczasowej sztandarowej marce Cin & Cin.

Czytaj więcej
TV.Disco ma szansę zaspokoić gusta Polaków [WYWIAD] media-tv

TV.Disco ma szansę zaspokoić gusta Polaków [WYWIAD]

Ewa Czekała, prezes zarządu 4Fun Media, ujawnia, że w uruchomienie nowej stacji muzycznej nadawca zainwestował na razie poniżej miliona złotych. Potencjalną widownię TV.Disco ocenia na 5 mln Polaków.

Czytaj więcej