ilość wyników: 5
Gościem najnowszego odcinka wideopodcastu "Reklamiara" jest Albert Stęclik założyciel, CEO i planning director agencji Kierunek Kreatywny, a wcześniej założyciel i planning director agencji Dziadek do Orzechów, wykładowca na AGH w Krakowie.
Czytaj więcejWspółpraca agencji z marką sieci domów towarowych John Lewis trwająca 14 lat zaowocowała m.in. szeroko komentowaną co roku specjalną reklamą na Boże Narodzenie.
Czytaj więcej10 Złotych Ołówków, a także nagrodę "best in show" i cztery nagrody "best of discipline", przyniosła jej kampania "Dream Crazy" dla Nike.
Czytaj więcejNagrodzone zostały agencje: Walk, DDB & Tribal oraz FCB Warsaw.
Czytaj więcejPodczas 62. edycji festiwalu Cannes Lions przyznano 22 grand prix. W kategorii titanum & integrated najważniejszą nagrodę zdobyła agencja Wieden & Kennedy New York za kampanię "Re2Pect" oraz CP+B Boulder "Emoji Ordering".
Czytaj więcej