Wyniki wyszukiwania dla tagu - adidas
ilość wyników: 22

Taneczny freestyle w jesiennej kampanii CCC reklama

Taneczny freestyle w jesiennej kampanii CCC

W kampanii Youngsters wystąpili profesjonalni tancerze, z których każdy specjalizuje się w innym stylu.

Czytaj więcej
Konferencja Digital Adventure 4: Potencjał sportu i e-sportu w marketingu już 10 lipca marketing

Konferencja Digital Adventure 4: Potencjał sportu i e-sportu w marketingu już 10 lipca

Agencja Resolution zaprasza na stadion Legii Warszawa, gdzie eksperci opowiedzą o potencjale sportu i e-sportu w marketingu. Wystąpią przedstawiciele m.in. Legii Warszawa, Sport.pl, Biura Reklamy TVP, Samsung, Adidas, T-Mobile oraz gość specjalny Gosia Rdest - kierowca wyścigowy.

Czytaj więcej
Aplikacja mobilna Gucci pozwala przymierzać buty media-internet

Aplikacja mobilna Gucci pozwala przymierzać buty

Technologię rozszerzonej rzeczywistości stworzył białoruski startup Wannaby.

Czytaj więcej
Doświadczam, więc kupuję marketing

Doświadczam, więc kupuję

Codzienna komunikacja marek w kanałach social media ma sprawiać, abyśmy kolejno: polubili, podglądali, skomentowali, zareagowali, poshare’owali, zainspirowali, a w wielkim finale tego romansu konsumenta z postem - kupili dany produkt/usługę.

Czytaj więcej
Instagram zaprasza na zakupy marketing

Instagram zaprasza na zakupy

Pilotażowy program jest ograniczony do Stanów Zjednoczonych i obejmuje 23 marki.

Czytaj więcej
Modny powód, by uprawiać sport opinie

Modny powód, by uprawiać sport

Wydarzeń sportowych jest coraz więcej, coraz więcej spersonalizowanych treści zachęca użytkowników do wejścia w świat sportu a same produkty pierwotnie stworzone do treningu funkcjonują jako elementy garderoby i mody. Gdzie w tym systemie znajduje się sam sport?

Czytaj więcej
Starcom: Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy marek związanych z mundialem w Rosji marketing

Starcom: Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy marek związanych z mundialem w Rosji

Wśród marek zagranicznych najczęściej wskazywane były Coca-Cola i Adidas, a wśród polskich Biedronka i Lotos.

Czytaj więcej
Zalando wprowadza program partnerski marketing

Zalando wprowadza program partnerski

To nowa usługa dla polskich e-konsumentów.

Czytaj więcej
Gorący marketingowy Mundial opinie

Gorący marketingowy Mundial

Mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji mogą być szansą dla naszych piłkarzy, jak również marketerów.

Czytaj więcej
Bezpieczeństwo marek - reklamodawcy nie są bezradni opinie

Bezpieczeństwo marek - reklamodawcy nie są bezradni

Wstrzymanie emisji spotów na YouTubie przez m.in. Marsa, Adidasa i Lidla to kolejna w tym roku sytuacja, która mobilizuje rynek reklamowy do dyskusji o znaczeniu kontekstu, w jakim pojawiają się marki ze swoją komunikacją.

Czytaj więcej