Wyniki wyszukiwania dla tagu - aegis-media
ilość wyników: 14

Sprzedam agencję. Szybko! opinie

Sprzedam agencję. Szybko!

Socializer i Lemon Sky miały być częścią międzynarodowych holdingów - odpowiednio Aegis Media i WPP. Te jednak nie zdecydowały się jeszcze na zakup aktywów. Pierwszy kwartał br. przyniesie rozwiązanie?

Czytaj więcej
Koncerny dzielą i rządzą media-inne

Koncerny dzielą i rządzą

Strata klienta jest zawsze trudna. Jednak kiedy następuje w efekcie polityki centrali, staje się podwójnie bolesna. Coraz więcej roszad w obsłudze domów mediowych to efekt siły negocjacyjnej sieci na arenie międzynarodowej.

Czytaj więcej
W Starcomie jak w ulu opinie

W Starcomie jak w ulu

Zmiany personalne na szczytach zarządów domów mediowych wywołują automatyczną reakcję rynku do ataku. Nawet kujawskie pszczoły przyglądają się nowym pasiekom.

Czytaj więcej
Ogromne apetyty Carata media-inne

Ogromne apetyty Carata

Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający Carata, jest przekonany, że dom mediowy ma szansę wygrywać z największymi.

Czytaj więcej
Tylko na tablet media-prasa

Tylko na tablet

Czy nowy magazyn "iAM" to znak bliskiego końca druku? Zapewne nie, ale projekt debiutującej w branży firmy może dać wiele do myślenia tradycyjnym wydawcom.

Czytaj więcej
Grey i MediaCom triumfują marketing

Grey i MediaCom triumfują

Redakcja "MMP" przyznała nagrody i wyróżnienia dla najlepszych agencji, marek i marketerów.

Czytaj więcej
Mieszkaniec i rezydent opinie

Mieszkaniec i rezydent

Czy osoby przebywające na stałe za granicą są widownią reklam naszych klientów? O skutkach różnych szacunków liczby ludności Polski pisze Edward Korbel, research director Aegis Media.

Czytaj więcej
Ilość vs. jakość - PMW odpowiada na zarzuty w sprawie Etnomedia media-inne

Ilość vs. jakość - PMW odpowiada na zarzuty w sprawie Etnomedia

Jakościowa wiedza daje wgląd w całkowicie nowe zjawiska - twierdzi w reakcji na wątpliwości Atmedia i Aegisu co do wniosków z badań Etnomedia Paweł Jagiełło, integrated media director w domu mediowym PanMedia Western.

Czytaj więcej
Atmedia i Aegis: TV potęgą jest, i basta! media-tv

Atmedia i Aegis: TV potęgą jest, i basta!

Etnografia w połączeniu z TGI może prowadzić na manowce w próbie opisu polskiego odbiorcy telewizji - Edward Korbel, szef badań grupy Aegis, i Joanna Nowakowska, odpowiedzialna za relacje z mediami w Atmedia, biorą pod lupę kontrowersyjne wnioski twórców Etnomedia.

Czytaj więcej
Czy e-commerce i przejrzystość cenowa zabijają marki w internecie? opinie

Czy e-commerce i przejrzystość cenowa zabijają marki w internecie?

Edward Korbel, dyrektor badań Carat, Hypermedia Isobar i Vizeum, uważa, że marka w sieci odgrywa jeszcze silniejszą rolę niż w sklepie detalicznym.

Czytaj więcej