Wyniki wyszukiwania dla tagu - agora
ilość wyników: 111

Agnieszka Rowicka będzie odpowiadać za rozwój Pudelka media-internet

Agnieszka Rowicka będzie odpowiadać za rozwój Pudelka

- Serwis potrzebuje zmian - zapowiada.

Czytaj więcej
"Gazeta Wyborcza" tworzy Sonar Europe media-prasa

"Gazeta Wyborcza" tworzy Sonar Europe

W multimedialnym projekcie uczestniczą także "Le Soir", "Le Figaro" i "El Pais".

Czytaj więcej
Patrycja Markowska, Kombii i De Mono w kampanii Radia Złote Przeboje media-radio

Patrycja Markowska, Kombii i De Mono w kampanii Radia Złote Przeboje

Kreacje reklamowe skupione wokół hasła "Tylko dobra muzyka" przygotowała agencja Artegence.

Czytaj więcej
Publicis reklamuje kiełbaski Franki [wideo] reklama

Publicis reklamuje kiełbaski Franki [wideo]

Spot dla nowego produktu Morlin wyreżyserował Wojtek Wawszczyk.

Czytaj więcej
"Avanti" i "Logo" z akcją Weekend Zniżek media-prasa

"Avanti" i "Logo" z akcją Weekend Zniżek

Oba numery wspiera kampania promocyjna w prasie, telewizji, radiu, internecie oraz w kinach sieci Helios.

Czytaj więcej
SFS Ventures i Agora udziałowcami Grupy Eurozet media-radio

SFS Ventures i Agora udziałowcami Grupy Eurozet

Właściciel Radia Zet będzie kontynuować strategię rozwoju z obecnym zarządem w niezmienionym składzie.

Czytaj więcej
"Gazeta Wyborcza" łączy redakcje Kultury i "Co Jest Grane 24" media-prasa

"Gazeta Wyborcza" łączy redakcje Kultury i "Co Jest Grane 24"

Połączonym zespołem pokieruje Agata Żelazowska.

Czytaj więcej
Wyborcza.pl i WWF na rzecz zagrożonych gatunków zwierząt media-prasa

Wyborcza.pl i WWF na rzecz zagrożonych gatunków zwierząt

Akcja jest promowana w serwisach internetowych Wyborcza.pl, na profilach dziennika w mediach społecznościowych oraz w wydaniu papierowym "Gazety Wyborczej".

Czytaj więcej
"Szkoła Redaktorów" - nowy projekt "Gazety Wyborczej" media-prasa

"Szkoła Redaktorów" - nowy projekt "Gazety Wyborczej"

Do kolejnych edycji programu Agora chce zaprosić dziennikarzy z innych wydawnictw.

Czytaj więcej
"Gazeta Wyborcza" i Tok FM w pakiecie media-internet

"Gazeta Wyborcza" i Tok FM w pakiecie

Wspólną ofertę cyfrową promuje kampania pod hasłem "Różne formy, jedna potrzeba. Informacja" prowadzona w serwisach Agory oraz mediach społecznościowych.

Czytaj więcej