Wyniki wyszukiwania dla tagu - albedo-marketing
ilość wyników: 12
CSR to więcej niż trend. To nowa normalność marketing

Konsumenci oczekują od marek, by nie tylko mówiły o tym, jak ważna jest troska o środowisko naturalne, inkluzywność i równość, ale pokazywały przykłady własnych działań. Agencje marketingowe pomagają markom w spełnieniu tych oczekiwań, ale też coraz częściej podejmują działania "na własną rękę".

Czytaj więcej
Tiktokerzy Twins Style w kampanii marki Canon [wideo] marketing

Serię trzech kampanii produktowych, których celem będzie dotarcie do młodych użytkowników z pokolenia Z, przeprowadzi Albedo Marketing w partnerstwie z firmą reklamy zewnętrznej AMS.

Czytaj więcej
Wierność nadal ważna marketing

Wiele sektorów, które są aktywne w zakresie programów lojalnościowych, nie ucierpiało w czasie lockdownu, a nawet urosło. Chodzi np. o handel spożywczy czy marki FMCG, zwłaszcza żywność. Nie oznacza to jednak, że nie ma wyzwań.

Czytaj więcej
Nowe trendy we wsparciu sprzedaży marketing

Naturalnym środowiskiem do pobudzania sprzedaży staje się przestrzeń digitalowa. Istotne w projektowaniu doświadczeń jest osadzenie działań w obszarze, który w naturalny sposób wpisuje się w codzienne funkcjonowanie konsumenta - przekonuje Paweł Antkowiak, Albedo Marketing

Czytaj więcej
H2H.Tech Agencją Marketing Services Roku według "Media Marketing Polska" marketing

Redakcja przyznała także osiem wyróżnień oraz nagrodę specjalną.

Czytaj więcej
Magdalena Gajewska-Bogacz w zarządzie Albedo Marketing marketing

Dyrektor kreatywna w ścisłym kierownictwie agencji.

Czytaj więcej
Jak nadążać za zmianami w branży marketingowej? PROMOCJA

W reklamie jedyną stałą jest zmiana. Zapytaliśmy pięciu prelegentów i członków Rady Programowej 11. Edycji Forum Marketingu Zintegrowanego, co - ich zdaniem - marketerzy powinni robić, by za tymi zmianami nadążać. Jakie trendy w marketingu na 2020 rok przewidują? Przekonaj się!

Czytaj więcej
Gong i Loyalty Point Agencjami Roku według "Media & Marketing Polska" marketing

Gala była także ceremonią rozdania nagród w konkursie Golden Arrow.

Czytaj więcej
Natychmiastowość offline. Jak internet zmienia konsumenta? marketing

Internet jest powszechnie dostępny, ale na 100 transakcji dokonywanych przez konsumentów w Polsce ok. 95 nadal odbywa się w fizycznym sklepie. Internet sprawia jednak, że konsument zachowuje się inaczej. Inaczej czyli jak?

Czytaj więcej
Albedo Marketing realizuje akcję promocyjną dla Nałęczowianki reklama

"Dodaj gazu swoim pasjom" to kolejny projekt agencji dla tego klienta.

Czytaj więcej