ilość wyników: 13
W kampanii pro bono zaprojektowanej i przeprowadzonej przez Albedo Marketing PAH pokaże bardzo konkretnie, na co przeznacza środki wpłacane na rzecz ofiar wojny w Ukrainie.
Czytaj więcejKonsumenci oczekują od marek, by nie tylko mówiły o tym, jak ważna jest troska o środowisko naturalne, inkluzywność i równość, ale pokazywały przykłady własnych działań. Agencje marketingowe pomagają markom w spełnieniu tych oczekiwań, ale też coraz częściej podejmują działania "na własną rękę".
Czytaj więcejSerię trzech kampanii produktowych, których celem będzie dotarcie do młodych użytkowników z pokolenia Z, przeprowadzi Albedo Marketing w partnerstwie z firmą reklamy zewnętrznej AMS.
Czytaj więcejWiele sektorów, które są aktywne w zakresie programów lojalnościowych, nie ucierpiało w czasie lockdownu, a nawet urosło. Chodzi np. o handel spożywczy czy marki FMCG, zwłaszcza żywność. Nie oznacza to jednak, że nie ma wyzwań.
Czytaj więcejNaturalnym środowiskiem do pobudzania sprzedaży staje się przestrzeń digitalowa. Istotne w projektowaniu doświadczeń jest osadzenie działań w obszarze, który w naturalny sposób wpisuje się w codzienne funkcjonowanie konsumenta - przekonuje Paweł Antkowiak, Albedo Marketing
Czytaj więcejRedakcja przyznała także osiem wyróżnień oraz nagrodę specjalną.
Czytaj więcejDyrektor kreatywna w ścisłym kierownictwie agencji.
Czytaj więcejW reklamie jedyną stałą jest zmiana. Zapytaliśmy pięciu prelegentów i członków Rady Programowej 11. Edycji Forum Marketingu Zintegrowanego, co - ich zdaniem - marketerzy powinni robić, by za tymi zmianami nadążać. Jakie trendy w marketingu na 2020 rok przewidują? Przekonaj się!
Czytaj więcejGala była także ceremonią rozdania nagród w konkursie Golden Arrow.
Czytaj więcejInternet jest powszechnie dostępny, ale na 100 transakcji dokonywanych przez konsumentów w Polsce ok. 95 nadal odbywa się w fizycznym sklepie. Internet sprawia jednak, że konsument zachowuje się inaczej. Inaczej czyli jak?
Czytaj więcej