Wyniki wyszukiwania dla tagu - albrychiewicz-izabela
ilość wyników: 12
Protest mediów: głos zabierają domy mediowe media-inne

Czołowi Polscy nadawcy i wydawcy zawiesili wczoraj emisję programów i serwisów informacyjnych w akcie 24-godzinnego protestu przeciwko projektowi ustawy o podatku od reklam.W związku z tym nie doszło również do emisji reklam. Domy mediowe i ich klienci odnoszą się do akcji ze zrozumieniem.

Czytaj więcej
MEC: rynek programmatic wart blisko 400 mln zł media-internet

Polscy reklamodawcy zainwestują blisko 400 mln zł w kampanie internetowe w ramach systemu zautomatyzowanego zakupu. Oznacza to, że co czwarta złotówka przeznaczona na reklamę odsłonową będzie wydawana bez kontaktu media plannera z handlowcem w biurze reklamy.

Czytaj więcej
Internauci pokochali VoD media-tv

Z badania MEC VideoTrack II płynie wniosek, że już ponad trzy czwarte internautów ogląda filmy i seriale w serwisach VoD. Przybywa także "binge-watcherów", czyli osób oglądających po kilka odcinków programu z rzędu.

Czytaj więcej
Między programmatic a procurementem media-inne

- Digital uczy innego spojrzenia na tradycyjne modele zakupu - reklamodawcy coraz częściej pytają o programmatic buying w telewizji i oczekują nowatorskich rozwiązań w innych mediach - przekonuje Izabela Albrychiewicz, CEO MEC.

Czytaj więcej
Widzowie lubią marki w serialach  media-tv

Rynek product placement rozwija się i profesjonalizuje. Choć wciąż zdarzają się realizacje mało kreatywne, a widzowie mają świadomość, że marki występują w programach odpłatnie, to i tak wolą, gdy bohaterowie używają w serialach prawdziwych produktów - pokazało badanie MEC.

Czytaj więcej
Widzowie chcą nowych stacji TV media-tv

Nowe stacje, a nie wersje HD dotychczasowych, więcej filmów, dokumentów i zagranicznego programmingu - tego według badania MEC na multipleksie MUX 8 chcą polscy widzowie.

Czytaj więcej
"Reklamy działają na innych bardziej niż na mnie" - uważa większość konsumentów marketing

Marka, opakowanie i strona producenta: wpływ tych czynników na decyzje zakupowe przyznajemy chętniej niż wpływ reklamy.

Czytaj więcej
Orange na topie wśród internautów marketing

Marki telekomów są jednymi z najlepiej rozpoznawanych - wśród internautów ich świadomość wspomagana wynosi odpowiednio: 97 proc. (Orange), 95 proc. (Plus), 94 proc. (Play), 94 proc. (T-Mobile).

Czytaj więcej
Gutkowski zastąpił Kaleńskiego na czele SAR-u reklama

W związku z odejściem Igora Kaleńskiego, dotychczasowego prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, ze struktur Saatchi & Saatchi 29 września 2014 r. zostało zwołane nadzwyczajne walne zebranie członków w celu wybrania nowego prezesa Stowarzyszenia.

Czytaj więcej
Polacy docenili telewizję naziemną media-tv

Dom mediowy MEC zbadał opinie Polaków o jakości i ofercie cyfrowej telewizji naziemnej.

Czytaj więcej