ilość wyników: 10
Ludzie słuchają marek, które naprawdę lubią. Chcemy, żeby słuchali naszych komunikatów i czuli się dobrze, wchodząc w interakcje z naszą marką - mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Obszaru Marketingu i Komunikacji w Aldi.
Czytaj więcejPomoc w potrzebie i działania CSR, wspierające dodatkowo wizerunek marek - to jedno - ale dla marketerów to także 2 milionów nowych konsumentów, którzy układają sobie życie "na nowo" w Polsce - mówi Anna Roman-Pluta, strategy director OS3.
Czytaj więcejNa razie będzie wykorzystywany w komunikacji Aldi Polska na Facebooku.
Czytaj więcejDziennikarka i edukatorka ekologiczna współpracowała już z siecią przy świątecznej odsłonie kampanii "1001 powodów, by wpaść do Aldi".
Czytaj więcejJest to pierwsza kampania bożonarodzeniowa tej marki w Polsce.
Czytaj więcejWszystkie sklepy Tesco zaczną funkcjonować zgodnie z naszą flagową koncepcją nie później niż 1,5 roku po sfinalizowaniu umowy - mówi w rozmowie z handelextra.pl Janusz Stroka, prezes Netto Polska.
Czytaj więcejWszyscy nasi partnerzy (a jest ich ponad 170) wprowadzili zmiany w firmach w wyniku ograniczeń związanych z COVID-19 - pisze dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB Urszula Zarańska.
Czytaj więcejSieć dyskontowa sprzedaje kolekcję modową zaprojektowaną wraz z urodzonym w Gliwicach byłym piłkarzem reprezentacji Niemiec.
Czytaj więcejGrupa Schwarz, do której należą sieci Kaufland i Lidl, zamierza w tym roku przekroczyć barierę 100 mld euro przychodów.
Czytaj więcejSebastian Rennack z LZ Retailytics analizuje format dyskontów.
Czytaj więcej