Wyniki wyszukiwania dla tagu - aldi
ilość wyników: 10
Agnieszka Barańska: Zapraszamy na proste i przyjemne zakupy marketing

Ludzie słuchają marek, które naprawdę lubią. Chcemy, żeby słuchali naszych komunikatów i czuli się dobrze, wchodząc w interakcje z naszą marką - mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Obszaru Marketingu i Komunikacji w Aldi.

Czytaj więcej
Anna Roman-Pluta: Nowi konsumenci [Next Day Studio] marketing

Pomoc w potrzebie i działania CSR, wspierające dodatkowo wizerunek marek - to jedno - ale dla marketerów to także 2 milionów nowych konsumentów, którzy układają sobie życie "na nowo" w Polsce - mówi Anna Roman-Pluta, strategy director OS3.

Czytaj więcej
Waldi jako brand hero sieci Aldi marketing

Na razie będzie wykorzystywany w komunikacji Aldi Polska na Facebooku.

Czytaj więcej
Sylwia Majcher ambasadorką programu "Małe kroki do zero waste" w Aldi Polska marketing

Dziennikarka i edukatorka ekologiczna współpracowała już z siecią przy świątecznej odsłonie kampanii "1001 powodów, by wpaść do Aldi".

Czytaj więcej
Aldi startuje z kampanią "Mamy święta i mamy siebie" [wideo] reklama

Jest to pierwsza kampania bożonarodzeniowa tej marki w Polsce.

Czytaj więcej
Tesco zmieni się w Netto 3.0 marketing

Wszystkie sklepy Tesco zaczną funkcjonować zgodnie z naszą flagową koncepcją nie później niż 1,5 roku po sfinalizowaniu umowy - mówi w rozmowie z handelextra.pl Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

Czytaj więcej
Czas wielu wyzwań opinie

Wszyscy nasi partnerzy (a jest ich ponad 170) wprowadzili zmiany w firmach w wyniku ograniczeń związanych z COVID-19 - pisze dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB Urszula Zarańska.

Czytaj więcej
Łukasz Podolski w Aldim marketing

Sieć dyskontowa sprzedaje kolekcję modową zaprojektowaną wraz z urodzonym w Gliwicach byłym piłkarzem reprezentacji Niemiec.

Czytaj więcej
Właściciel Lidla celuje w 100 mld euro marketing

Grupa Schwarz, do której należą sieci Kaufland i Lidl, zamierza w tym roku przekroczyć barierę 100 mld euro przychodów.

Czytaj więcej
Dokąd zmierzają dyskonty w Polsce? marketing

Sebastian Rennack z LZ Retailytics analizuje format dyskontów.

Czytaj więcej