ilość wyników: 8
Start-up założony w 2013 r. zwiększa o 100 liczbę obsługiwanych lokalizacji i podwaja liczbę "dark kitchens".
Czytaj więcejNa statystycznego Polaka przypada rocznie aż 274 kg marnowanej żywności.
Czytaj więcejTo trzecia edycja międzynarodowej akcji solidarności z rolnikami i pracownikami z krajów rozwijających się.
Czytaj więcej10-lecie detalista świętuje promocjami dla klientów wspieranymi kampanią outdoorową.
Czytaj więcejDyskontom zależy na unowocześnieniu i odświeżeniu wystroju.
Czytaj więcejNajwięksi zagraniczni marketerzy zaprezentowali już swoje odsłony świątecznych kampanii. W tym roku nie ma kreacyjnego szału ani fajerwerków. Trudny rok w polityce i gospodarce znajduje odzwierciedlenie w powrotach do źródeł.
Czytaj więcejPora podsumować najbardziej chwytające za serce reklamy świąteczne. W tym roku marketerzy i agencje postawili na wzruszenia związane z losem osób starszych.
Czytaj więcejPojawienie się w Polsce marek Gap i Apple iTunes kończy pewną epokę w polskim marketingu. To były ostatnie duże globalne marki, na które Polacy czekali od lat.
Czytaj więcej