ilość wyników: 9
Jeden serwis pozwala obsłużyć użytkowników z aplikacji mobilnych i serwisu internetowego niezależnie od urządzenia, z jakiego korzystają. Dobrze zrealizowana, wpisująca się w strategię marketingową aplikacja to rozwiązanie win-win - przekonuje Jędrzej Marciniak, chief technology officer, Kamikaze.
Czytaj więcejRaport "Allegro, AliExpress, Amazon i przyszłość polskiego handlu" potwierdza, że póki co Allegro jest niekwestionowanym liderem. Amazon może jednak liczyć na przychylność polskich konsumentów.
Czytaj więcejZ tej okazji chińska platforma e-commerce chwali się skróceniem o 50% czasu dostawy przesyłek do Polski.
Czytaj więcejZ 8. edycji raportu przygotowanego przez Gemius wraz z Izbą Gospodarki Elektronicznej wynika też m.in., że aż 92% badanych w wieku 15-24 lat robi e-zakupy przez telefon.
Czytaj więcejPula nagród to 825 tysięcy złotych, w tym 5 aut Toyota Corolla.
Czytaj więcejW kampanii przygotowanej przez LifeTube i TalentMedia udział bierze 41 youtuberów.
Czytaj więcejTrwa akcja ‘Back to school’ zorganizowana przez PayU i chińską platformę AliExpress. Jeśli konsument zamówi już teraz wyprawkę szkolną, zapłaci za nią o "kilkadziesiąt złotych mniej" i otrzyma rabat na zakupy.
Czytaj więcej...wynika z raportu Gemius dla E-commerce Polska
Czytaj więcejWiększość aplikacji mobilnych traci w pierwszych miesiącach nawet 80 proc. pozyskanych użytkowników.
Czytaj więcej