Wyniki wyszukiwania dla tagu - allegro
ilość wyników: 15

Google, Nivea, Allegro, YouTube i Rossmann - najbardziej "meaningful" w Polsce marketing

Google, Nivea, Allegro, YouTube i Rossmann - najbardziej "meaningful" w Polsce

W globalnym badaniu Havas Group najlepiej wypadły: Google, PayPal, Mercedes-Benz, WhatsApp i YouTube.

Czytaj więcej
Przez tajemnicę do promocji marki media-tv

Przez tajemnicę do promocji marki

Kanał AXN jest pionierem w lokowaniu produktu w serialu kryminalnym. Od lat pokazuje, że promowanie marki w nieoczywistych i trudnych produkcjach może z powodzeniem realizować cele wizerunkowe klienta, a przy tym w ciekawy sposób wpisywać się w fabułę.

Czytaj więcej
Coca-Cola najbardziej świąteczną marką według badania Starcomu marketing

Coca-Cola najbardziej świąteczną marką według badania Starcomu

Ok. 40 proc. respondentów denerwują świąteczne reklamy.

Czytaj więcej
Marcin Kobylecki z Platige Image tworzy studio kreatywne Tengent reklama

Marcin Kobylecki z Platige Image tworzy studio kreatywne Tengent

Tengent zajmie się projektami branded content.

Czytaj więcej
Allegro i długo nic... media-internet

Allegro i długo nic...

...wynika z raportu Gemius dla E-commerce Polska

Czytaj więcej
Spicy Mobile: aplikacje zakupowe muszą walczyć o konsumentów marketing

Spicy Mobile: aplikacje zakupowe muszą walczyć o konsumentów

Większość aplikacji mobilnych traci w pierwszych miesiącach nawet 80 proc. pozyskanych użytkowników.

Czytaj więcej
Rock Radio wesprze działania Fundacji Rak'n'Roll media-radio

Rock Radio wesprze działania Fundacji Rak'n'Roll

W czasie piłkarskich mistrzostw świata goście rozgłośni będą składać autografy na mundialowej piłce, która trafi na aukcję charytatywną.

Czytaj więcej
Proste emocje reklama

Proste emocje

- Próba zbudowania kompromisu i robienia reklamy, żeby była trochę jak branded content, albo branded contentu, żeby był trochę jak reklama - zawsze kończy się fatalnie i robi marce więcej szkody niż pożytku - mówi Tomasz Bagiński, rysownik, animator, reżyser.

Czytaj więcej
Nationale-Nederlanden "przestrzega" przed dziećmi reklama

Nationale-Nederlanden "przestrzega" przed dziećmi

Ubezpieczyciel wprowadza nowy sposób komunikacji marki.

Czytaj więcej
"Możesz wszystko, ale nie musisz" - nowa kampania PKO BP reklama

"Możesz wszystko, ale nie musisz" - nowa kampania PKO BP

Konta dla młodych reklamuje Maciej Musiał. Kampania wykorzystuje media online.

Czytaj więcej