Wyniki wyszukiwania dla tagu - always
ilość wyników: 7

Reklama to nie film dla dorosłych reklama

Reklama to nie film dla dorosłych

W latach 90. kobiety w reklamie były przeważnie mocno roznegliżowane. Reklamowały wszystko: od koparek, przez pumeks, na magnetowidach kończąc. Jeśli chodzi o mainstream, zmieniło się dużo. Ale jeśli chodzi o lokalne działania - niestety, niewiele - mówi Wojciech Papuziński z Schulz Brand Friendly.

Czytaj więcej
Powraca człowiek opinie

Powraca człowiek

Trzeba pamiętać, że to poznanie człowieka i skupienie się na jego potrzebach, a nie na nowych goglach VR pozwoli osiągać cele klientów i odbiorców komunikacji marketingowej - przekonuje Ewa Zakrzewska, strategy & capability manager Publicis Media.

Czytaj więcej
Koniec legend o krwi reklama

Koniec legend o krwi

Marka Libresse po raz pierwszy tak radykalnie zrywa z mityzacją i obrazowaniem kobiecego ciała w najnowszej kampanii. W zagranicznych mediach rewolucja.

Czytaj więcej
Jak marki łamią stereotypy dotyczące płci opinie

Jak marki łamią stereotypy dotyczące płci

Wizerunki współczesnych kobiet kreowanych przez zachodnie marki prezentuje Karolina Kaczmarczyk-Rogalska, strateg One Eleven.

Czytaj więcej
Duma jest kobietą panie-przodem

Duma jest kobietą

W komunikacji marketingowej coraz wyraźniej zaznacza się trend femvertisingu. Kobieta jawi się w niej jako całkowicie niezależna, silna, odważna i "nie do zatrzymania". Jest podmiotem, nie przedmiotem. Wielu jest zdania, że nadchodzi era "femvertisingu".

Czytaj więcej
Dzięki za "Paczki" marketing

Dzięki za "Paczki"

- Zamiast narracji czysto produktowej Prima i FCB podjęli trud wyjścia poza produkt, aby opowiedzieć o relacjach międzyludzkich - o kampanii "Paczki wdzięczności piszą Maciej Kozina, 180heartbeats + Jung v. Matt, i Wojciech Kowalik, Fallon Prague.

Czytaj więcej
Mistrzowie Cannes reklama

Mistrzowie Cannes

Podczas 62. edycji festiwalu Cannes Lions przyznano 22 grand prix. W kategorii titanum & integrated najważniejszą nagrodę zdobyła agencja Wieden & Kennedy New York za kampanię "Re2Pect" oraz CP+B Boulder "Emoji Ordering".

Czytaj więcej