Wyniki wyszukiwania dla tagu - amazon-pl
ilość wyników: 7
Monitorowanie wirtualnej półki - czy pomaga wygrywać w e-commerce? marketing

Zamiast przeznaczać spory budżet na następną kampanię, warto rozważyć, czy nie lepiej zadbać o widoczność i jakość prezentacji produktu przez cały rok - podpowiada Konrad Żmuda-Trzebiatowski, senior e-retail and e-commerce strategist w Molecular BBDO.

Czytaj więcej
Amazon w Polsce [komentarz Joanny Czekaj] opinie

Jeżeli przedsiębiorcy dostrzegą, jak dużą szansę na rozwój globalny daje dziś Amazon, polscy klienci mogą podążyć za nimi - uważa dyrektor zarządzająca SalesTube.

Czytaj więcej
Zuzanna Gębka szefową międzyagencyjnego zespołu e-commerce w GroupM media-inne

Zespół powołano m.in. w związku z wejściem Amazona do Polski.

Czytaj więcej
Amazon.pl wystartował marketing

Długo wyczekiwany debiut pełnej polskiej wersji największego sklepu internetowego na świecie stał się faktem.

Czytaj więcej
Za duży, by przegrać? marketing

Czy rynek polski będzie tym, na którym Amazon połamie sobie zęby? Jeśli nie złamie hegemonii Allegro - a to nie takie proste - czy pogodzi się z pozycją gracza numer 2?

Czytaj więcej
Na starciu Amazon z Allegro najlepiej wyjdzie konsument opinie

Walcząc o portfele konsumentów, platformy handlowe bez wątpienia wytoczą najcięższe działa - pisze Sascha Stockem, CEO firmy Nethansa zajmującej się automatyzacją i optymalizacją sprzedaży na Amazonie.

Czytaj więcej
Amazon ogłasza rozpoczęcie prac nad uruchomieniem Amazon.pl marketing

Przedsiębiorcy mogą już rejestrować się jako sprzedawcy w serwisie.

Czytaj więcej