ilość wyników: 12
O atutach Amazona, których w dużej mierze nie pokazał w rywalizacji z solidnie okopanym na polskim rynku Allegro, rozmawiamy z Pawłem Wojciechowskim, integrated commerce directorem w Publicis Groupe Polska.
Czytaj więcejTo program zniżkowy dla produktów codziennego użytku, czyli artykułów gospodarstwa domowego, higieny osobistej, produktów dla zwierząt, ale również książek, zabawek czy elektroniki.
Czytaj więcejPokieruje nim Mateusz Ochmański.
Czytaj więcejPlatforma Amazon.pl otwiera duże możliwości przed sprzedawcami chcącymi skupić się wyłącznie na rodzimym rynku, jak i tymi myślących o ekspansji zagranicznej. Wprowadzenie Amazona na rynek polski nastręcza wiele pytań. Na część z nich odpowiadają w tym raporcie eksperci agencji Grow Now.
Czytaj więcejPrzedstawiamy redakcyjny wybór najważniejszych wydarzeń 2021 roku.
Czytaj więcejZamiast przeznaczać spory budżet na następną kampanię, warto rozważyć, czy nie lepiej zadbać o widoczność i jakość prezentacji produktu przez cały rok - podpowiada Konrad Żmuda-Trzebiatowski, senior e-retail and e-commerce strategist w Molecular BBDO.
Czytaj więcejJeżeli przedsiębiorcy dostrzegą, jak dużą szansę na rozwój globalny daje dziś Amazon, polscy klienci mogą podążyć za nimi - uważa dyrektor zarządzająca SalesTube.
Czytaj więcejZespół powołano m.in. w związku z wejściem Amazona do Polski.
Czytaj więcejDługo wyczekiwany debiut pełnej polskiej wersji największego sklepu internetowego na świecie stał się faktem.
Czytaj więcejCzy rynek polski będzie tym, na którym Amazon połamie sobie zęby? Jeśli nie złamie hegemonii Allegro - a to nie takie proste - czy pogodzi się z pozycją gracza numer 2?
Czytaj więcej