Wyniki wyszukiwania dla tagu - amazon-pl
ilość wyników: 12
Przyczajony tygrys - rozmowa z Pawłem Wojciechowskim marketing

O atutach Amazona, których w dużej mierze nie pokazał w rywalizacji z solidnie okopanym na polskim rynku Allegro, rozmawiamy z Pawłem Wojciechowskim, integrated commerce directorem w Publicis Groupe Polska.

Czytaj więcej
Amazon.pl wprowadza Amazon Super marketing

To program zniżkowy dla produktów codziennego użytku, czyli artykułów gospodarstwa domowego, higieny osobistej, produktów dla zwierząt, ale również książek, zabawek czy elektroniki.

Czytaj więcej
Rufus Poland - nowy zespół do obsługi Amazona w Initiative media-internet

Pokieruje nim Mateusz Ochmański.

Czytaj więcej
Amazon: idealne miejsce do rozwoju biznesu online. Raport Grow Now marketing

Platforma Amazon.pl otwiera duże możliwości przed sprzedawcami chcącymi skupić się wyłącznie na rodzimym rynku, jak i tymi myślących o ekspansji zagranicznej. Wprowadzenie Amazona na rynek polski nastręcza wiele pytań. Na część z nich odpowiadają w tym raporcie eksperci agencji Grow Now.

Czytaj więcej
Rok 2021 według "Media Marketing Polska" marketing

Przedstawiamy redakcyjny wybór najważniejszych wydarzeń 2021 roku.

Czytaj więcej
Monitorowanie wirtualnej półki - czy pomaga wygrywać w e-commerce? marketing

Zamiast przeznaczać spory budżet na następną kampanię, warto rozważyć, czy nie lepiej zadbać o widoczność i jakość prezentacji produktu przez cały rok - podpowiada Konrad Żmuda-Trzebiatowski, senior e-retail and e-commerce strategist w Molecular BBDO.

Czytaj więcej
Amazon w Polsce [komentarz Joanny Czekaj] opinie

Jeżeli przedsiębiorcy dostrzegą, jak dużą szansę na rozwój globalny daje dziś Amazon, polscy klienci mogą podążyć za nimi - uważa dyrektor zarządzająca SalesTube.

Czytaj więcej
Zuzanna Gębka szefową międzyagencyjnego zespołu e-commerce w GroupM media-inne

Zespół powołano m.in. w związku z wejściem Amazona do Polski.

Czytaj więcej
Amazon.pl wystartował marketing

Długo wyczekiwany debiut pełnej polskiej wersji największego sklepu internetowego na świecie stał się faktem.

Czytaj więcej
Za duży, by przegrać? marketing

Czy rynek polski będzie tym, na którym Amazon połamie sobie zęby? Jeśli nie złamie hegemonii Allegro - a to nie takie proste - czy pogodzi się z pozycją gracza numer 2?

Czytaj więcej