Wyniki wyszukiwania dla tagu - amazon-prime
ilość wyników: 12
Amazon ze znakomitymi wynikami za trzeci kwartał 2020 r. marketing

Przychody ze sprzedaży wzrosły rok do roku o 37,4%, do 96,15 miliarda dol., powyżej oczekiwań analityków.

Czytaj więcej
Amazon Prime Day nie budzi entuzjazmu w Niemczech i Wielkiej Brytanii marketing

Brytyjskie organizacje Ethical Consumer i Bira przekonują, że lepiej wesprzeć drobnych detalistów dotkniętych skutkami pandemii COVID-19, a niemiecki związek zawodowy Ver.di wezwał do strajku we wtorek i w środę.

Czytaj więcej
Amazon Prime Day w tym roku 13 i 14 października marketing

Gigant e-commerce kilkakrotnie przekładał doroczne święto zakupowe ze względu na pandemię koronawirusa.

Czytaj więcej
Walmart rozpoczyna swoją największą kampanię reklamową w tym roku reklama

Celem jest promocja programu lojalnościowego Walmart+, który ma konkurować z Amazon Prime.

Czytaj więcej
Amazon Fresh otwiera się w Los Angeles marketing

Sklep spożywczy w Woodlands Hills na przedmieściach Los Angeles jest na razie dostępny tylko na zaproszenie, w ciągu kilku tygodni ma być otwarty dla wszystkich.

Czytaj więcej
Już 55 milionów użytkowników Amazon Music marketing

Wicelider na rynku streamingu muzyki, serwis Apple Music, miał w czerwcu ub. r. 60 milionów abonentów.

Czytaj więcej
Amazon Prime Day w tym roku potrwa 48 godzin marketing

Akcja sprzedażowa, podczas której w br. klienci mogą - według firmy - liczyć aż na milion ofert specjalnych, organizowana jest po raz piąty.

Czytaj więcej
Amazon planuje uruchomienie bezpłatnego muzycznego serwisu streamingowego marketing

Jego głównym rywalem będzie Spotify, gdyż Apple Music oferuje wyłącznie dostęp płatny.

Czytaj więcej
SXSW x 2012 Agency: walka HBO i Amazon Prime na "Immersive Experience" reklama

Dwaj streamingowi giganci promują na SXSW swoje najnowsze produkcje - ostatni sezon "Gry o tron" i premierowy "Good Omens" - poprzez unikalne doświadczenia oparte na fabule seriali.

Czytaj więcej
Amazon 4-star otwarty w Nowym Jorku [wideo] marketing

Asortyment dostępny w fizycznym sklepie będzie tworzony na podstawie wyników sprzedaży w Amazon.com i ocen wystawianych produktom przez internautów.

Czytaj więcej