Wyniki wyszukiwania dla tagu - amazon
ilość wyników: 35
Shopee wchodzi do Polski. InPost partnerem! marketing

Azjatycka platforma e-commerce Shopee debiutuje w Polsce. Jest to dla niej pierwszy europejski rynek. Już wiadomo, że partnerem marki w dostawie został InPost, operator paczkomatów.

Czytaj więcej
Reklama Hyundaia z udziałem BTS liderem całorocznego YouTube Ads Leaderboard [wideo] reklama

Tegoroczny festiwal Cannes Lions, który rozpoczął się 21 czerwca, to okazja do przedstawienia specjalnej edycji zestawienia najbardziej angażujących reklam na YouTube w skali globalnej.

Czytaj więcej
Poznajcie ekspertów konferencji "Amazon Day by NextM" media-internet

Amazon Day by NextM to potężna dawka wiedzy i inspiracji od doświadczonych specjalistów ze spółek tworzących GroupM. Prezentujemy sylwetki wybranych prelegentów.

Czytaj więcej
Tomasz Kwiatkowski na czele e-commerce w Proomni z Grupy Komunikacja Plus marketing

Będzie odpowiedzialny m.in. za pracę zespołu oferującego kompleksową usługę sprzedaży na platformie Amazon.

Czytaj więcej
GroupM organizuje konferencję online poświęconą Amazonowi media-internet

"Amazon Day by NextM", wydarzenie poświęcone marketerom i przedsiębiorcom zainteresowanym rozwojem biznesu na największej globalnej platformie e-commerce odbędzie się 17 czerwca.

Czytaj więcej
Ciągle poszerzamy kompetencje marketing

O nowych inwestycjach w obszarze e-commerce rozmawiamy z Kamilem Wiszowatym, CEO Group One Media i Joanną Czekaj, dyrektor zarządzającą Sales Tube.

Czytaj więcej
Amazon uruchamia w Polsce programy Brand Registry i Project Zero marketing

Służą one ochronie marek przed naruszeniami praw autorskich.

Czytaj więcej
Innowacja jak plasterki salami marketing

O tym, że innowacja marketingowa nie musi zawsze oznaczać wielkich inwestycji i zaawansowanych technologii, mówią Marcin Bełza i Piotr Gąsienica-Daniel z firmy doradczej One Eleven

Czytaj więcej
Group One startuje ze spółką Grow Now marketing

Zajmie się wprowadzaniem polskich firm na platformy takie jak Amazon, Zalando czy eBay. Spółkę będzie rozwijać Przemysław Brejwo, head of marketplace.

Czytaj więcej
Monitorowanie wirtualnej półki - czy pomaga wygrywać w e-commerce? marketing

Zamiast przeznaczać spory budżet na następną kampanię, warto rozważyć, czy nie lepiej zadbać o widoczność i jakość prezentacji produktu przez cały rok - podpowiada Konrad Żmuda-Trzebiatowski, senior e-retail and e-commerce strategist w Molecular BBDO.

Czytaj więcej