Wyniki wyszukiwania dla tagu - amazon
ilość wyników: 45
Shopee miało 1,6-2 mld złotych obrotu marketing

Na wycofaniu się marketplace'u z Polski zyska głównie Allegro.

Czytaj więcej
Słodka przyszłość - rozmowa z Grzegorzem Lisem marketing

W perspektywie 2-3 lat wysokość budżetów inwestowanych w telewizję i digital może być na tym samym poziomie, a budżet mediowy niektórych marek będzie w 100% alokowany w środowisku online - mówi Grzegorz Lis, dyrektor marketingu na Europę Środkową w Mondelez International.

Czytaj więcej
Wzrost zostanie z nami na dłużej marketing

O retail mediach, platformach e-commerce, e-grocery, kartach produktowych i social commerce - mówią Barbara Grabiwoda, chief strategy officer, Publicis Le Pont i Konrad Dorabialski, co-lead, Publicis Le Pont.

Czytaj więcej
Wojciech Pawlik: Nie boimy się rywalizacji marketing

Wygodna strona jest warunkiem koniecznym, jednak sama w sobie nie jest wartością dla klienta - mówi Wojciech Pawlik, dyrektor marketingu w sklepie internetowym Morele.

Czytaj więcej
Apple odzyskuje status najcenniejszej marki świata marketing

Według rankingu Kantara BrandZ wartość marki Apple to obecnie 947,1 mld dol. Google przesunął się na drugą pozycję, ale jest nadal jednym z najszybciej rosnących uczestników rankingu z wartością marki 819,6 mld dol.

Czytaj więcej
Krok za miedzę i dalej marketing

Allegro to drugi detalista w kraju, tyle że internetowy. W ub.r. zwiększył obroty o jedną piątą. Na razie nie odczuł wejścia Amazona. Firma wychodzi w świat, zaczyna od Europy Środkowej, ale marzy o Unii Europejskiej. Wszystkie te plany będzie realizować z nowym prezesem.

Czytaj więcej
Przyczajony tygrys - rozmowa z Pawłem Wojciechowskim marketing

O atutach Amazona, których w dużej mierze nie pokazał w rywalizacji z solidnie okopanym na polskim rynku Allegro, rozmawiamy z Pawłem Wojciechowskim, integrated commerce directorem w Publicis Groupe Polska.

Czytaj więcej
Amazon.pl wprowadza Amazon Super marketing

To program zniżkowy dla produktów codziennego użytku, czyli artykułów gospodarstwa domowego, higieny osobistej, produktów dla zwierząt, ale również książek, zabawek czy elektroniki.

Czytaj więcej
Amazon: idealne miejsce do rozwoju biznesu online. Raport Grow Now marketing

Platforma Amazon.pl otwiera duże możliwości przed sprzedawcami chcącymi skupić się wyłącznie na rodzimym rynku, jak i tymi myślących o ekspansji zagranicznej. Wprowadzenie Amazona na rynek polski nastręcza wiele pytań. Na część z nich odpowiadają w tym raporcie eksperci agencji Grow Now.

Czytaj więcej
Nadążyć za niecierpliwym konsumentem marketing

Tym razem w naszym cyklu rozmawiamy z Kamilą Gębik, autorką książki "Piękny e-commerce. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?", której premiera w wersji papierowej zapowiedziana jest na 6 grudnia.

Czytaj więcej