ilość wyników: 10
Marka partnerem "Family Food Fight. Pojedynek na smaki".
Czytaj więcejGala była także ceremonią rozdania nagród w konkursie Golden Arrow.
Czytaj więcej"Amica for others" jest częścią wprowadzonej w ubiegłym roku strategii marki "Amica for living".
Czytaj więcejFirma telekomunikacyjna kończy 5-letni kontrakt sponsorski z klubem.
Czytaj więcejWczoraj podczas uroczystej gali redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu Golden Arrow.
Czytaj więcejNa czele nowej struktury staje Wioleta Wróbel.
Czytaj więcejW wiosenno-letniej kampanii Burberry wystąpił syn państwa Beckham, a jego młodsza siostra Harper, mająca zaledwie roczek, otrzymała pierwszą propozycję współpracy z marką odzieżową. O luksusie dla dzieci pisze Dorota Krzewińska, senior account executive w MSL Warsaw.
Czytaj więcej- Firmy wiele wysiłku wkładają w planowanie komunikacji, często problem leży jednak głębiej, kiedy w portfolio są nudne produkty - mówi Bartłomiej Serafiński, założyciel firmy projektującej innowacje Touch Ideas.
Czytaj więcejPrzeciągające się poszukiwania menedżera, który miałby objąć stanowisko CEO, nie ułatwiają procesu porządkowania struktury grupy.
Czytaj więcej