ilość wyników: 8
Rozpoczął się kolejny rok, w którym nie tylko branża out-of-home, ale cały rynek reklamowy czekać będzie na narzędzie, które ma pozwolić na porównanie działań OOH z innymi mediami i ustandaryzowanie danych. Outdoor Track, bo o nim mowa, nadal nie został wdrożony, a prace nad badaniem trwają.
Czytaj więcejWedług raportu IGRZ za trzy kwartały 2016 r. wartość sprzedaży reklamy tranzytowej zamknęła się kwotą w wysokości 20,3 mln zł, wyższą aż o 18 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.
Czytaj więcejIGRZ publikuje raport o sytuacji reklamy OOH w Polsce w I półroczu 2015 r. To ostatnie podsumowanie w tej formule, bo z Izby wystąpiły Cityboard Media oraz Clear Channel Poland.
Czytaj więcejIzba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje wyniki finansowe za I kwartał 2015 r.
Czytaj więcejOsiągnięty w I półroczu 2014 r. wynik był niższy zaledwie o 1 proc. od wyniku I półrocza 2013 r. - czytamy w raporcie IGRZ na temat wyników reklamy OOH w Polsce.
Czytaj więcejIzba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) opublikowała raport, który mimo znacznego spadku liczby nośników wskazuje na niewielki wzrost sprzedaży w II kw. br. w porównaniu z 2013 r.
Czytaj więcejPoziom liczby komunikatów docierających codziennie do każdego z nas sprawia, że powstaje pytanie, ile z pieniędzy na marketing wydawanych jest dobrze - czytaj efektywnie, a ile poszło w błoto - pisze Marcin Grabowski, pełnomocnik zarządu ds. badań w AMS SA.
Czytaj więcejNa początku był ATL i BTL. Wszytko było proste i oczywiste. Potem pojawił się internet i już nic nie było takie samo... Inaczej to znaczy ciekawiej? Pisze Marcin Grabowski, pełnomocnik zarządu ds. badań AMS SA.
Czytaj więcej