Wyniki wyszukiwania dla tagu - ams
ilość wyników: 34

Startuje jubileuszowy konkurs Galerii Plakatu AMS media-ooh

Startuje jubileuszowy konkurs Galerii Plakatu AMS

Wszyscy laureaci konkursu zostaną zaproszeni do finału przeglądu portfolio dla młodych twórców pod nazwą See & Say, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy (KTR).

Czytaj więcej
Tok FM startuje z kampanią media-radio

Tok FM startuje z kampanią

Stacja promuje swój kontent i zachęca do korzystania z aplikacji.

Czytaj więcej
AMS rewitalizuje wiaty przystankowe w Łodzi media-ooh

AMS rewitalizuje wiaty przystankowe w Łodzi

Każda z nich będzie przypominała "wyspę świetlną".

Czytaj więcej
10-ta edycja OMD Kobiety Kobietom z Kasią Bigos imprezownia

10-ta edycja OMD Kobiety Kobietom z Kasią Bigos

Pośród 250 uczestniczek znalazły się kobiety ze świata mediów i marketingu.

Czytaj więcej
Chcemy być pierwsi media-ooh

Chcemy być pierwsi

− Dzięki digitalizacji najstarsze medium na świecie zyskało nowy potencjał rozwoju i staje się wiodącym graczem na rynku mediów. Na wszystkich rynkach, gdzie Clear Channel rozwijał ofertę DOOH, w ciągu krótkiego czasu jego udział rósł skokowo - twierdzi Kalina Janicka, prezes Clear Channel Poland.

Czytaj więcej
Kampania Audi na nośnikach AMS dynamic backlight reklama

Kampania Audi na nośnikach AMS dynamic backlight

Odwzorowuje rzeczywiste działanie świateł samochodu.

Czytaj więcej
TVN Media, WP, Grupa RMF, AMS, Bauer i Tandem Media nagrodzone przez "Media & Marketing Polska" reklama

TVN Media, WP, Grupa RMF, AMS, Bauer i Tandem Media nagrodzone przez "Media & Marketing Polska"

16. edycja raportu "Biura Reklamy" trafia na rynek.

Czytaj więcej
Michał Łącki zwycięzcą w 19. konkursie Galerii Plakatu AMS media-ooh

Michał Łącki zwycięzcą w 19. konkursie Galerii Plakatu AMS

Do konkursu zgłoszono ponad 700 prac.

Czytaj więcej
Nowe cyfrowe nośniki w ofercie AMS media-ooh

Nowe cyfrowe nośniki w ofercie AMS

Inwestycja jest prowadzona w ramach projektu "Digital Kraków".

Czytaj więcej
OOH bez kleju i papieru media-ooh

OOH bez kleju i papieru

Klasyczne nośniki reklamowe out-of-home coraz szybciej ustępują miejsca cyfrowym - w każdym razie to wyraźny trend na najbardziej rozwiniętych rynkach. W Polsce też dzieje się w tym obszarze dużo, ale firmy reklamy zewnętrznej z niepokojem czekają na skutki przyjęcia uchwał krajobrazowych.

Czytaj więcej