ilość wyników: 67
Po pilotażowym wdrożeniu przyszedł czas na rozwinięcie metodologii badawczej.
Czytaj więcejTytuły przyznała redakcja "Media Marketing Polska" w raporcie "Biura reklamy 2022". Wyróżnienia otrzymały Grupa Olx, Sarigato/Sataku, WP, Polsat Media, Tandem Media, Clear Channel Poland, New Age Media, Wydawnictwo Zwierciadło i Ringier Axel Springer Polska (RASP).
Czytaj więcejWskaźnik AdStock w przypadku kampanii w OOH to 50%.
Czytaj więcejPartnerem głównym tej edycji konkursu jest mBank.
Czytaj więcejNa citylighty spółki, umieszczone na przystankach komunikacji miejskiej, trafiły plakaty promujące wystawę "Chagall" w Muzeum Narodowym w Warszawie.
Czytaj więcejKampanię stworzyły i przeznaczyły na nią nośniki firmy AMS, Jet Line i Warexpo.
Czytaj więcejCzynniki potencjalnie destabilizujące to: ewentualny nawrót pandemii oraz wojna w Ukrainie.
Czytaj więcejFirma od kwietnia 2022 r. wprowadzi również na rynek nowy model rozliczania kampanii na wybranych nośnikach DOOH.
Czytaj więcejCzy nikt nowy nie jest w stanie z konkurować z piątką największych graczy na rynku? Jak pandemia wpłynęła na branżę outdoorową? Co z tzw. uchwałą krajobrazową? Poznajmy opinie ekspertów z Clear Channel Poland, Jet Line, AMS, Stroer Media i Cityboard Media.
Czytaj więcejZa każdy kupiony panel firma zasadzi drzewo.
Czytaj więcej