ilość wyników: 63
Na citylighty spółki, umieszczone na przystankach komunikacji miejskiej, trafiły plakaty promujące wystawę "Chagall" w Muzeum Narodowym w Warszawie.
Czytaj więcejKampanię stworzyły i przeznaczyły na nią nośniki firmy AMS, Jet Line i Warexpo.
Czytaj więcejCzynniki potencjalnie destabilizujące to: ewentualny nawrót pandemii oraz wojna w Ukrainie.
Czytaj więcejFirma od kwietnia 2022 r. wprowadzi również na rynek nowy model rozliczania kampanii na wybranych nośnikach DOOH.
Czytaj więcejCzy nikt nowy nie jest w stanie z konkurować z piątką największych graczy na rynku? Jak pandemia wpłynęła na branżę outdoorową? Co z tzw. uchwałą krajobrazową? Poznajmy opinie ekspertów z Clear Channel Poland, Jet Line, AMS, Stroer Media i Cityboard Media.
Czytaj więcejZa każdy kupiony panel firma zasadzi drzewo.
Czytaj więcejVMLY&R dostosowała do przestrzeni miejskiej key visual kampanii autorstwa DDB Warszawa.
Czytaj więcejMarka stawia na Eko Backlight od AMS.
Czytaj więcejRozmawiamy z przedstawicielami firmy AMS o tym jako nowe technologie i nowe produkty nogą zmienić branżę w bardziej przyjazną środowisku. To digital, ale nie tylko.
Czytaj więcejPartnerem głównym tej edycji konkursu jest Skoda.
Czytaj więcej