Wyniki wyszukiwania dla tagu - ams
ilość wyników: 69
Transformacja bez ekościemy media-ooh

Zarówno tradycyjne, jak i cyfrowe nośniki reklamy zewnętrznej mogą oferować mniej lub bardziej zrównoważoną środowiskowo usługę. Branża coraz bardziej zaczyna myśleć o rozwiązaniach systemowych zamiast pojedynczych akcji oraz o mierzeniu efektów działań.

Czytaj więcej
Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych już dziś marketing

Gala, podczas której zostaną wręczone najważniejsze branżowe nagrody oraz zaprezentowane wyniki największego na rynku badania satysfakcji klientów agencji, odbędzie się 24 maja w Małej Warszawie przy ul. Otwockiej 14.

Czytaj więcej
DOOH i AI media-ooh

Po pilotażowym wdrożeniu przyszedł czas na rozwinięcie metodologii badawczej.

Czytaj więcej
RASP, TVN Media, Grupa RMF, AMS, Tandem Media, Bauer i Grupa Wyborcza z tytułami Biuro Reklamy Roku reklama

Tytuły przyznała redakcja "Media Marketing Polska" w raporcie "Biura reklamy 2022". Wyróżnienia otrzymały Grupa Olx, Sarigato/Sataku, WP, Polsat Media, Tandem Media, Clear Channel Poland, New Age Media, Wydawnictwo Zwierciadło i Ringier Axel Springer Polska (RASP).

Czytaj więcej
MediaCom i AMS publikują raport na temat skuteczności outdooru media-ooh

Wskaźnik AdStock w przypadku kampanii w OOH to 50%.

Czytaj więcej
Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS media-ooh

Partnerem głównym tej edycji konkursu jest mBank.

Czytaj więcej
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall" media-ooh

Na citylighty spółki, umieszczone na przystankach komunikacji miejskiej, trafiły plakaty promujące wystawę "Chagall" w Muzeum Narodowym w Warszawie.

Czytaj więcej
Rozmówki polsko-ukraińskie na cyfrowych nośnikach OOH media-ooh

Kampanię stworzyły i przeznaczyły na nią nośniki firmy AMS, Jet Line i Warexpo.

Czytaj więcej
Agora: Polski rynek reklamy wzrośnie o 4,5-6,5% w 2022 r. reklama

Czynniki potencjalnie destabilizujące to: ewentualny nawrót pandemii oraz wojna w Ukrainie.

Czytaj więcej
AMS wprowadza nowy cennik media-ooh

Firma od kwietnia 2022 r. wprowadzi również na rynek nowy model rozliczania kampanii na wybranych nośnikach DOOH.

Czytaj więcej