Wyniki wyszukiwania dla tagu - amsterdam
ilość wyników: 10
Księżniczka jest naga [Felieton Michała Majczaka] opinie

Za siedmioma górami, za siedmioma lasami oglądać niecnej karety już nikt nie chciał, ale pozwolono jej wykonać ostatnie zadanie.

Czytaj więcej
Frank Carvalho szefem Brand New Galaxy w Amsterdamie marketing

Holding otwiera nowe regionalne biuro.

Czytaj więcej
Powstała koalicja Micromobility for Europe marketing

Członkami-założycielami koalicji na rzecz rozwoju zeroemisyjnych form transportu w europejskich miastach są firmy: Bird, Bolt, Dott, Free Now, Lime, Tier, Voi i Wind.

Czytaj więcej
Debiut InPostu na giełdzie w Amsterdamie [komentarz] opinie

W samym środku boomu na e-commerce InPost świetnie go wykorzystuje - komentuje Krzysztof Jaciw, prezes zarządu merce.com

Czytaj więcej
Powstał czwarty co do wielkości koncern motoryzacyjny świata marketing

Stellantis, powstały z połączenia Fiat Chrysler Automobiles z Groupe PSA, zadebiutował wczoraj na giełdzie nowojorskiej, a dzień wcześniej na parkietach w Mediolanie i Paryżu.

Czytaj więcej
Screen Network z nagrodą w konkursie Digital Signage Awards 2020 media-ooh

Nagroda przyznawana jest za kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz nowe rozwiązania w obszarze DOOH.

Czytaj więcej
"Ostatni Twój Weekend" ze złotem w konkursie Epica Awards reklama

Na konkurs wpłynęło w tym roku 3410 zgłoszeń z 61 krajów.

Czytaj więcej
Uczłowieczyć technologię [wideo] reklama

Ufam, że pomysłowość ludzi jest potężniejsza niż czysto racjonalna logika komputerów - mówi Daniel Systma, założyciel amsterdamskiego Kraftwerk Studio, Chief Design Officer EMEA globalnej agencji Isobar.

Czytaj więcej
Wschodzące gwiazdy innowacji marketing

Magazyn “Wired" (edycja brytyjska) opublikował po raz kolejny doroczne zestawienie 100 najgorętszych start-upów w Europie. Przyglądamy się bliżej niektórym z nich.

Czytaj więcej
Ogrody danych (refleksje po Interact 2017) reklama

Świat reklamy i technologii wszedł w fazę, w której coraz trudniej będzie oddzielić jedno od drugiego, a konsumenci będą spotykać się z coraz bardziej zaawansowanymi modelami targetowania i prezentacji treści reklamowej.

Czytaj więcej