ilość wyników: 18
Unijne regulacje i rządowe decyzje mają nas prowadzić ku bardziej zrównoważonej gospodarce. Jej częścią jest również rynek reklamowy i będzie on zmuszony wypełniać różne zobowiązania. To dopiero początek zmian. A już się okazuje, że reklama nigdy nie będzie zeroemisyjna.
Czytaj więcejAnna Semeniuk, senior copywriterka z agencji Ancymony, przygotowała przegląd najciekawszych kampanii reklamowych 2023 r. wykorzystujących dźwięk.
Czytaj więcejFuzja to spojrzenie w przyszłość i wykorzystanie szansy, a nie leczenie jakichś błędów z przeszłości - o połączeniu agencji Ancymony i 19 Południk rozmawiamy z Wojciechem Kotalą, CEO Ancymonów.
Czytaj więcej19 Południk i Ancymony połączyły się, tworząc nową jakość w branży reklamowej. Obie firmy unifikują swoje kompetencje i wizje. Wszyscy pracownicy 19 Południka weszli w skład zespołu agencji Ancymony, umacniając jej pozycję jako jednej z największych niezależnych agencji w południowej Polsce.
Czytaj więcejKatarzyna Kantner - copywriter i Wojciech Papuziński - creative director z agencji Ancymony rozmawiają o tym, jak stworzyć nową narrację dotyczącą męskości - nie tylko w reklamie.
Czytaj więcejJuż dziesiąty odcinek cyklu, w którym podsumowujemy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.
Czytaj więcejEmilia Czerwiec i Łukasz Tabaszewski przygotowali praktyczny poradnik kreatywno-mediowy dla twórców kampanii OOH.
Czytaj więcejPrezentujemy drugą z osób wyłonionych w redakcyjnym plebiscycie MMP High Five. To jeden z pięciu młodych talentów, które - jesteśmy przekonani - zmieniają oblicze polskiego marketingu.
Czytaj więcejAgencja zajmuje się digitalową kampanią świąteczną.
Czytaj więcejAgencja w kwietniu wygrały przetarg na długofalową komunikację i obsługę Dębicy w digitalu.
Czytaj więcej