ilość wyników: 15
19 Południk i Ancymony połączyły się, tworząc nową jakość w branży reklamowej. Obie firmy unifikują swoje kompetencje i wizje. Wszyscy pracownicy 19 Południka weszli w skład zespołu agencji Ancymony, umacniając jej pozycję jako jednej z największych niezależnych agencji w południowej Polsce.
Czytaj więcejKatarzyna Kantner - copywriter i Wojciech Papuziński - creative director z agencji Ancymony rozmawiają o tym, jak stworzyć nową narrację dotyczącą męskości - nie tylko w reklamie.
Czytaj więcejJuż dziesiąty odcinek cyklu, w którym podsumowujemy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.
Czytaj więcejEmilia Czerwiec i Łukasz Tabaszewski przygotowali praktyczny poradnik kreatywno-mediowy dla twórców kampanii OOH.
Czytaj więcejPrezentujemy drugą z osób wyłonionych w redakcyjnym plebiscycie MMP High Five. To jeden z pięciu młodych talentów, które - jesteśmy przekonani - zmieniają oblicze polskiego marketingu.
Czytaj więcejAgencja zajmuje się digitalową kampanią świąteczną.
Czytaj więcejAgencja w kwietniu wygrały przetarg na długofalową komunikację i obsługę Dębicy w digitalu.
Czytaj więcejTo pierwsza kampania marki enerBIO w Polsce.
Czytaj więcejAgencja Ancymony przygotowała trendbook "Zmiana". Publikacja ma inspirować do zmian w biznesie i aktywnościach marketingowych w nowej, "postcovidowej" rzeczywistości.
Czytaj więcejKozłowska, związana z agencją (dawniej noszącą nazwę Schulz brand friendly) od blisko 5 lat, awansuje na stanowisko communications director.
Czytaj więcej