Wyniki wyszukiwania dla tagu - apple
ilość wyników: 21
Wizjonerzy ze Sztokholmu - "Tajemnica Spotify" [recenzja] kultywator-branzowy

Prawa do ekranizacji książki dwóch szwedzkich dziennikarzy ekonomicznych o fenomenie największej muzycznej platformy streamingowej na świecie kupił już Netflix.

Czytaj więcej
Pierwsza wspólna kampania autoryzowanych sprzedawców Apple [wideo] reklama

Konkurujące ze sobą na co dzień firmy przekonują, że warto kupować w sprawdzonym miejscu.

Czytaj więcej
Canalys: Xiaomi i Samsung na pierwszym miejscu w Polsce marketing

Obie marki mają takie same udziały, ale XIaomi dynamicznie rośnie, a Samsung powoli spada.

Czytaj więcej
Więcej marek na Empik.com i Empik Marketplace marketing

Szeroką współpracę z Empik.com już podjął Huawei, a w lipcu do oferty sklepu zostanie włączony m.in. pełny katalog produktów Samsunga. Oficjalne sklepy na Empik Marketplace otwierają Kross, Inglot i Vobis.

Czytaj więcej
Xiaomi nr. 1 wśród producentów smartfonów w Polsce marketing

Huawei na 2. miejscu (pod względem wielkości sprzedaży). Duży spadek Samsunga, który jednak nadal jest liderem w ujęciu wartościowym.

Czytaj więcej
Hej Siri, jak brzmi moja marka? opinie

W cyklu "Tylko w MMPOnline" tym razem naszym gościem jest Michał Krajewski, Head of Music w CORD Warsaw, który zastanawia się jakie warunki muszą być spełnione, by muzyczne i dźwiękowe doświadczenia konsumenta związane z marką przynosiły długofalowe efekty.

Czytaj więcej
Xiaomi numerem 2 w Polsce marketing

Imponującemu tempu wzrostu chińskiej marki smartfonów towarzyszy mocny spadek Huawei.

Czytaj więcej
Na kłopotach Huaweia zyskały Xiaomi i Samsung marketing

Rynek smartfonów w Polsce staje się nasycony. Wzrost w II kwartale br. wyniósł poniżej 1%.

Czytaj więcej
Reklama Tide zdobywa Grand Effie 2019 w Nowym Jorku reklama

Zdobywcami nagród z okazji 50-lecia Effie zostały Apple, Dove, IBM, Mastercard i Nike oraz agencje Media Arts Lab, Ogilvy, McCann Worldgroup i Wieden + Kennedy.

Czytaj więcej
Netflix najszybciej rosnącą marką amerykańską według Brand Finance marketing

Wartość marki zwiększyła się w ciągu ostatniego roku o 105 proc., do 21,2 mld dol.

Czytaj więcej