Wyniki wyszukiwania dla tagu - arc-rynek-i-opinia
ilość wyników: 21

ARC: Orlen i LOT na czele najbardziej rozpoznawalnych firm niosących pomoc marketing

ARC: Orlen i LOT na czele najbardziej rozpoznawalnych firm niosących pomoc

Polacy najlepiej widzą zakup bądź przekazanie materiałów sanitarnych oraz wsparcie finansowe pochodzące od firm.

Czytaj więcej
ARC: Polacy najbardziej boją się podwyżek cen i mniejszej dostępności jedzenia marketing

ARC: Polacy najbardziej boją się podwyżek cen i mniejszej dostępności jedzenia

W obliczu pandemii co piąty Polak częściej niż dotychczas decydował się na zakup żywności wyprodukowanej w Polsce.

Czytaj więcej
Nieustannie budujemy dream team marketing

Nieustannie budujemy dream team

Dyscypliny sportowe, w które firma się angażuje, muszą być spójne z celami biznesowymi, grupą docelową i potencjałem korzyści, jakie niesie taka współpraca - mówi Anna Ziobroń, dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów PKN Orlen.

Czytaj więcej
Intel jest najbardziej rozpoznawalnym sponsorem e-sportu marketing

Intel jest najbardziej rozpoznawalnym sponsorem e-sportu

Sponsorzy spoza pierwszej piątki wskazywani byli przez 5% i mniej badanych.

Czytaj więcej
Gdzie na kawę? Na stację benzynową! marketing

Gdzie na kawę? Na stację benzynową!

Stacje paliw to zdecydowanie numer 1 wśród miejsc, w których Polacy piją kawę poza domem. Najczęściej wymieniane marki, które wskazywane są spontanicznie jako miejsca z kawą to Orlen, McDonald’s oraz Starbucks - wynika z badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia.

Czytaj więcej
ARC: Ukraińcy stają się ważną grupą konsumencką w Polsce marketing

ARC: Ukraińcy stają się ważną grupą konsumencką w Polsce

92 proc. z nich korzysta z usług polskich operatorów komórkowych, a na żywność wydają średnio miesięcznie 473 zł.

Czytaj więcej
Nju mobile ze statuetką Superbrands Polska Marka 2018 marketing

Nju mobile ze statuetką Superbrands Polska Marka 2018

Wczoraj podczas uroczystej gali Superbrands Polska po raz dwunasty wręczono statuetki Superbrands i Superbrands Polska Marka. Jedną z 33 wyróżnionych marek zostało nju mobile.

Czytaj więcej
Gorący marketingowy Mundial opinie

Gorący marketingowy Mundial

Mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji mogą być szansą dla naszych piłkarzy, jak również marketerów.

Czytaj więcej
Rusza badanie polskich fanów e-sportu marketing

Rusza badanie polskich fanów e-sportu

Raport ma być rodzajem przewodnika dla marketerów, którzy już zaczęli lub zamierzają kierować swoją komunikację do tej grupy. Wyniki raportu dostępne będą w kwietniu.

Czytaj więcej
Skoki narciarskie ulubionym sportem Polaków marketing

Skoki narciarskie ulubionym sportem Polaków

Wśród pięciu najbardziej znanych sportowców czterej to przedstawiciele sportów zimowych, wynika z raportu Sponsoring Monitor.

Czytaj więcej