Wyniki wyszukiwania dla tagu - arc-rynek-i-opinia
ilość wyników: 37
CSR i ESG - co o tym myślą konsumenci [badanie] marketing

Niemal połowa uważa, że firmy niewystarczająco angażują się w działania społeczne i środowiskowe - wynika z badania omnibusowego ARC Rynek i Opinia.

Czytaj więcej
Figital: trzecia droga gazetek promocyjnych i przesyłek reklamowych marketing

Czy branża marketingowa musi dokonywać wyboru między starym dobrym papierem, a nowoczesną i wielofunkcyjną aplikacją? Absolutnie nie - przekonuje Renata Goss-Nowak.

Czytaj więcej
Debiutuje magazyn superokazji "W koszyku" marketing

Bezpłatny magazyn wydawany przez agencję Futurama trafi do 9 milionów odbiorców.

Czytaj więcej
Direct Mail - kanał do zadań specjalnych marketing

W raporcie, którego partnerem jest Poczta Polska, pokazujemy, że możemy dziś mówić o renesansie Direct Mailingu w nowej, lepszej i bardzo skutecznej formie.

Czytaj więcej
Nie do wiary! Direct mail działa? PROMOCJA

Większość marketerów nie wierzy już w marketing offline. Badanie zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia nie pozostawia co do tego cienia wątpliwości. Tymczasem klienci nadal lubią i cenią direct mail. Czy zatem słusznie marketerzy porzucili świat analogowy i przeszli do cyfrowego?

Czytaj więcej
Badanie SMB: Direct mail najskuteczniejszą formą marketingu marketing

To najważniejszy wniosek z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB w lipcu tego roku.

Czytaj więcej
Pyszne.pl z kampanią promującą warszawskie restauracje reklama

W kampanii “Czas na warszawskie pyszności" bierze udział 20 lokalnych marek.

Czytaj więcej
Dyskretny urok direct marketingu marketing

Blisko 75% osób, które miały kontakt z ulotkami czy gazetką, dokonało zakupu reklamowanego produktu.

Czytaj więcej
Smart TV ma przyszłość media-tv

Buzz w online może przyciągnąć do treści telewizyjnych osoby, które inaczej by się na nie nie skusiły, pod warunkiem, że ma on charakter pozytywny, czyli kontent jest trafiony - uważa Marcin Wiśniewski, członek grupy roboczej MOC TV i kierownik zespołu ds. wsparcia sprzedaży w Biurze Reklamy TVP.

Czytaj więcej
Odczarować wizerunek e-sportu marketing

O szansach, ale i barierach dla e-sportu i marketingu e-sportowego mówią: Piotr Bombol, chief strategy officer agencji Gameset, Przemysław Kobus, ekspert marketingu sportowego Sport.pl, i Radosław Wójcik, head of communication & PR, Polska Liga Esportowa.

Czytaj więcej