Wyniki wyszukiwania dla tagu - arc-rynek-i-opinia
ilość wyników: 33
Nie do wiary! Direct mail działa? PROMOCJA

Większość marketerów nie wierzy już w marketing offline. Badanie zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia nie pozostawia co do tego cienia wątpliwości. Tymczasem klienci nadal lubią i cenią direct mail. Czy zatem słusznie marketerzy porzucili świat analogowy i przeszli do cyfrowego?

Czytaj więcej
Badanie SMB: Direct mail najskuteczniejszą formą marketingu marketing

To najważniejszy wniosek z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB w lipcu tego roku.

Czytaj więcej
Pyszne.pl z kampanią promującą warszawskie restauracje reklama

W kampanii “Czas na warszawskie pyszności" bierze udział 20 lokalnych marek.

Czytaj więcej
Dyskretny urok direct marketingu marketing

Blisko 75% osób, które miały kontakt z ulotkami czy gazetką, dokonało zakupu reklamowanego produktu.

Czytaj więcej
Smart TV ma przyszłość media-tv

Buzz w online może przyciągnąć do treści telewizyjnych osoby, które inaczej by się na nie nie skusiły, pod warunkiem, że ma on charakter pozytywny, czyli kontent jest trafiony - uważa Marcin Wiśniewski, członek grupy roboczej MOC TV i kierownik zespołu ds. wsparcia sprzedaży w Biurze Reklamy TVP.

Czytaj więcej
Odczarować wizerunek e-sportu marketing

O szansach, ale i barierach dla e-sportu i marketingu e-sportowego mówią: Piotr Bombol, chief strategy officer agencji Gameset, Przemysław Kobus, ekspert marketingu sportowego Sport.pl, i Radosław Wójcik, head of communication & PR, Polska Liga Esportowa.

Czytaj więcej
Internet zmienia sport marketing

Wielki sport żyje ze sprzedaży praw do transmisji telewizyjnych. W jaki sposób rozwój OTT zmieni ten biznes?

Czytaj więcej
Kartki, listy i gazetki mile widziane - badanie ARC Rynek i Opinia marketing

Aż dwie trzecie Polaków sprawdza swoją tradycyjną skrzynkę pocztową co najmniej raz dziennie. Te i inne zaskakujące dane przynosi badanie przeprowadzone przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Czytaj więcej
IKEA rezygnuje z wydawania katalogu - komentarz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB marketing

Badania zrealizowane przed dwoma miesiącami przez Stowarzyszenie wspólnie z ARC Rynek i Opinia sugerują, że decyzja IKEA nie spodoba się Polakom.

Czytaj więcej
CSR w czasach pandemii [wideo] marketing

Jak przenieść działania offline do świata online i zaangażować przy tym pracowników będących na wielomiesięcznym home office? Z przyjemnością podzielimy się naszym doświadczeniem w tym temacie - piszą eksperci z agencji Performics.

Czytaj więcej