ilość wyników: 7
Największa na świecie firma zarządzająca aktywami i jeden z czołowych koncernów fonograficznych wykupiły już za 300 mln dol. 20 katalogów utworów.
Czytaj więcejNazwa produktu opracowanego we współpracy z Luxe Brands to jednocześnie tytuł piosenki amerykańskiej wokalistki z 2018 r.
Czytaj więcejGlobalna sprzedaż nagrań muzycznych wzrosła w ubiegłym roku o 7,4%, do 21,6 mld dol. - podała Międzynarodowa Federacja Przemysłu Fonograficznego Industry (IFPI).
Czytaj więcejW ramach działań pojawią się specjalne playlisty, a w kwietniu w 50 krajach, w tym w Polsce, ruszy program muzyczny EQUAL, wspierający równość i oferujący kobietom nowe możliwości.
Czytaj więcejPiosenkarka zamieściła post ze zdjęciem na Twitterze, opatrując go hashtagiem #starbucksambassador.
Czytaj więcejSzwedzki muzyczny serwis streamingowy, pomyślany jako legalna i bezpłatna lub niedroga alternatywa dla piractwa w internecie, ruszył w październiku 2008 r.
Czytaj więcejW kampanii "Dołącz do kobiet, które zmieniają świat" występują Joanna Jędrzejczyk, Julia Wieniawa oraz Katarzyna Bigos. Za zakup mediów odpowiada Carat.
Czytaj więcej