Wyniki wyszukiwania dla tagu - artegence
ilość wyników: 34

Patrycja Markowska, Kombii i De Mono w kampanii Radia Złote Przeboje media-radio

Patrycja Markowska, Kombii i De Mono w kampanii Radia Złote Przeboje

Kreacje reklamowe skupione wokół hasła "Tylko dobra muzyka" przygotowała agencja Artegence.

Czytaj więcej
PepsiCo namawia: "Przełam rutynę" [wideo] reklama

PepsiCo namawia: "Przełam rutynę" [wideo]

W kampanii reklamowany jest nowy wariant sztandarowego napoju: Pepsi Ginger.

Czytaj więcej
Okładki na 25-lecie "MMP" media-prasa

Okładki na 25-lecie "MMP"

25-lecie "Media & Marketing Polska" postanowiliśmy uczcić wyjątkowy sposób. Zaproponowaliśmy młodym twórcom z agencji reklamowych zaprojektowanie okładki, która byłaby inspirowana zarówno 25 latami polskiej reklamy, jak i jubileuszem naszego pisma.

Czytaj więcej
BBDO Warszawa przygotowała świąteczną kampanię Pepsi [wideo] reklama

BBDO Warszawa przygotowała świąteczną kampanię Pepsi [wideo]

Spot będzie emitowany w 15 krajach, w tym w Polsce.

Czytaj więcej
Artegence prowadzi digitalową kampanię Pepsi [wideo] reklama

Artegence prowadzi digitalową kampanię Pepsi [wideo]

Akcja jest dopełnieniem trwającej kampanii ATL-owej "W święta znajdź swój smak".

Czytaj więcej
PKO BP reklamuje konta dla młodych [wideo] reklama

PKO BP reklamuje konta dla młodych [wideo]

W kampanii występuje Maciej Musiał.

Czytaj więcej
Paweł Dunia dołącza do zarządu Artegence reklama

Paweł Dunia dołącza do zarządu Artegence

Z agencją jest związany od blisko 12 lat.

Czytaj więcej
PKO BP reklamuje Mini Ratkę reklama

PKO BP reklamuje Mini Ratkę

Pierwsza kampania reklamowa zbudowana na nowej platformie komunikacji.

Czytaj więcej
"Możesz wszystko, ale nie musisz" - nowa kampania PKO BP reklama

"Możesz wszystko, ale nie musisz" - nowa kampania PKO BP

Konta dla młodych reklamuje Maciej Musiał. Kampania wykorzystuje media online.

Czytaj więcej
Marka z człowiekiem media-internet

Marka z człowiekiem

Internetowi influencerzy nadal są na fali. Przy wyborze internetowego ambasadora marki muszą jednak wykazać się dużym wyczuciem.

Czytaj więcej