Wyniki wyszukiwania dla tagu - at-t
ilość wyników: 11
Katarzyna Kieli prezeską i dyrektorką zarządzającą Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN media-tv

Polski rynek, jako wiodący, został wyodrębniony z regionalnych struktur EMEA Warner Bros. Discovery.

Czytaj więcej
Znamy datę premiery HBO Max w Polsce  [wideo] media-tv

Nowy serwis zastąpi HBO Go. W planach nadawcy mocna promocja cenowa na wejście.

Czytaj więcej
LeBron James w kampanii AT&T TV "Famous Mouths" [wideo] reklama

Wygodę korzystania z komend głosowych promuje amerykański koszykarz i inni celebryci, a ściślej mówiąc ich usta.

Czytaj więcej
Przejęcie Sprinta przez T-Mobile US coraz bliżej marketing

Tym razem zielone światło dla transakcji dał sędzia federalny Victor Marrero.

Czytaj więcej
Design Thinking a struktura multi-agencji,  czyli podstawowe usterki one stop shopów reklama

Współcześnie one stop shopem może być tylko instytucja, która rozumie samą siebie i mechanizmy tworzące rozwiązania problemów, które jeszcze nie zaczęły nas boleć - przekonuje Piotr Alchimowicz, właściciel PAKT.

Czytaj więcej
Disney ogłosił cenę abonamentu za pakiet Disney+, Hulu i ESPN+ media-internet

Za trzy serwisy streamingowe amerykańscy użytkownicy zapłacą łącznie 12,99 dol. - mniej lub tyle samo, ile za Netflix czy Amazon Prime Video.

Czytaj więcej
Disney przejmuje pełną kontrolę nad Hulu media-internet

Umowa z Comcastem wycenia serwis streamingowy na 27,5 mld dol.

Czytaj więcej
(Nie)widzialne zyski i straty opinie

Ostatnie miesiące przyniosły sporo przetargowych odpowiedzi. Kto zgarnął najwięcej? A kto jest najlepszy w kategorii "long-term"? Z pomocą przychodzi RECMA.

Czytaj więcej
Austin Power opinie

- Dość szeroko słychać głosy, że w SXSW uczestniczy się, żeby mieć poczucie bycia "cool", co nijak nie przekłada się później na naszą pracę - pisze Maciej Sobieski o festiwalu w Austin.

Czytaj więcej
Sześć wielkich budżetów pod znakiem zapytania reklama

Sam proces połączenia dwóch reklamowych gigantów - Publicisu i Omnicomu - zakończy się prawdopodobnie w ciągu 2,5 roku, ale już teraz klienci zastanawiają się nad konsekwencjami tej fuzji dla swoich marek.

Czytaj więcej