Wyniki wyszukiwania dla tagu - atmedia
ilość wyników: 28
Sylwia Chada general managerem w TikToku media-internet

Odpowiada za rozwiązania biznesowe na rynku Polskim i krajach z regionu CEE.

Czytaj więcej
Radosław Gołąb dołączył do zespołu AMS media-ooh

Poprzednio pracował w Gemius SA na stanowisku dyrektora ds. rozwoju biznesu reklamowego.

Czytaj więcej
Walka ceną nie ma sensu media-inne

Nie warto walczyć o każdego klienta za wszelką cenę. Przetargi, w których do opracowania jest strategia marki, są dla nas o wiele ciekawsze. Tylko rzadko ten element jest kluczowy w całym procesie decyzyjnym klienta - twierdzi Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands.

Czytaj więcej
Mamy chaos [wywiad] media-inne

- Dziś widzę, że za mało energii włożyliśmy w próbę zmiany rynku poprzez telemetrię. To przez to mamy w Polsce status quo, a pozycja największych stacji jest uprzywilejowana - mówi Marcin Boroszko, CEO domu sprzedaży Atmedia, będącego obecnie w likwidacji.

Czytaj więcej
Atmedia: 

gdy znika broker opinie

Historia Atmediów na rynku telewizyjnym dobiega końca. Zniknięcie - do niedawna dużej - firmy z polskiego krajobrazu brokerskiego powinno dać do myślenia konkurencji, nawet tej, która dziś zaciera ręce albo otwiera szampana.

Czytaj więcej
Z IKEA od zmierzchu do świtu marketing

Wprowadzenie nowego katalogu sieci wsparte jest kampanią, przy okazji firma ujawnia plany ekspansji na trzecim co do wielkości dynamiki rozwoju rynku na świecie, czyli w Polsce.

Czytaj więcej
Atmedia - efekt domina media-inne

Broker jest w sytuacji kryzysowej, prawdopodobnie największej w swojej historii w Polsce.

Czytaj więcej
Rekonstrukcja brokerów TV media-tv

Rynek brokerów reklamowych stacji telewizyjnych zmienia się w niezwykle szybkim tempie. Powstają nowi gracze, inny rezygnują ze swojej niezależności.

Czytaj więcej
Pokłosie dealu opinie

AMC Networks przez akwizycję Chellomedia silnym kopniakiem otworzyło furtkę do wejścia na rynek europejski. Choć Polska w całej tej transakcji stanowi niewielki wycinek, to efekt dealu może mieć wielkie znaczenie dla firm, które je na naszym rynku dotyka.

Czytaj więcej
Koniec czwartej okładki media-prasa

Tablety to ścieżka, z której wydawcy prasowi nie mogą uciec. Wymaga wiedzy, otwartości, innowacyjności, a przede wszystkim inwestycji. To trudna droga, zwłaszcza że branża cierpi z powodu spadku wpływów reklamowych.

Czytaj więcej