ilość wyników: 9
Finaliści i finalistki, którzy będą realizować filmy reklamowe dla marek partnerów głównych konkursu będą ubiegać się o nagrodę za najlepszy film w kategorii Branded Stories w wysokości 20 tys. zł brutto.
Czytaj więcejGlobalna agencja Massive Music niedawno otworzyła biuro w Warszawie.
Czytaj więcejZwycięzców poznamy 21 listopada.
Czytaj więcejWcześniej zajmował w spółce stanowisko chief content officera.
Czytaj więcejW rozwój platformy i contentu spółka zainwestowała blisko 6 mln złotych (wzrost o ponad 50% rok do roku).
Czytaj więcejAudioserial reporterski “Miła robótka" na podstawie książki Ewy Stusińskiej powstał w ramach programu “Usłysz kulturę" Audioteki.
Czytaj więcej2 października rusza drugi sezon reporterskiego serialu podcastowego. Przedpremierowo będzie można go posłuchać od 25 września na magazynpismo.pl i tokfm.pl oraz w aplikacjach Audioteki i Radia TOK FM.
Czytaj więcejPolskie start-upy pracujące nad projektami marketingowymi mają dziś dużo do zaoferowania - i małym lokalnym firmom, i międzynarodowym korporacjom.
Czytaj więcej10 mln zł ze sprzedaży Audioteki zostanie doliczone do wyników rocznych Grupy K2, która w pierwszej połowie zanotowała stratę netto.
Czytaj więcej